Jah!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de groenten die ik links in de tuin heb groeien.
De honderden emails over bans bewijzen dat, dagelijks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan de user inderdaad..
Meen je dat echt, honderden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De honderden emails over bans bewijzen dat, dagelijks.
Niet dagelijks, uiteraard en gelukkig. Zoveel users bannen we niet eens per dag.quote:
Kun jij ook zien hoeveel ik er in totaal verstuurd heb ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet dagelijks, uiteraard en gelukkig. Zoveel users bannen we niet eens per dag.![]()
Maar er zijn wel veel emails over bans ja.
Mijn email is een tijdje geleden gecrashed, dus nee dat kan ik niet meer terugzoeken. Maar m'n hersen imprint zegt: veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun jij ook zien hoeveel ik er in totaal verstuurd heb ?
Nee, daar ging al wel van uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet dagelijks, uiteraard en gelukkig. Zoveel users bannen we niet eens per dag.![]()
Maar er zijn wel veel emails over bans ja.
Was/ben je zo'n drama?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun jij ook zien hoeveel ik er in totaal verstuurd heb ?
Best wel eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, daar ging al wel van uit
Erg eigenlijk, ooit eens een mail gestuurd geloof ik. Na het verzenden was ik beschaamd, je eigen domme fouten gaan verhelderen in een mail. Wat probeer je nou?
[..]
Was/ben je zo'n drama?
Volgens mij haal ik de 500 plus wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn email is een tijdje geleden gecrashed, dus nee dat kan ik niet meer terugzoeken. Maar m'n hersen imprint zegt: veel.
Ik heb ze niet geteld. Misschien kan ik arcee loslaten op mijn mails.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik de 500 plus wel.
Linkse mensen hebben in de regel een stuk meer vrije tijd dan rechtse mensen door ons goede uitkeringstelsel. Vandaar dat FOK! wordt gedomineerd door linkse mensenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werk me de pest én ben dagelijks op FOK!, sinds 2003 actief. Waar hoor ik nou thuis?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef john243 het volgende:
[..]
Linkse mensen hebben in de regel een stuk meer vrije tijd dan rechtse mensen door ons goede uitkeringstelsel. Vandaar dat FOK! wordt gedomineerd door linkse mensen
Ben je links of rechts?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk me de pest én ben dagelijks op FOK!, sinds 2003 actief. Waar hoor ik nou thuis?
Je hebt wel gezorgd voor dit pareltje van een topicquote:
IT'er zeker, herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk me de pest én ben dagelijks op FOK!, sinds 2003 actief. Waar hoor ik nou thuis?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg m'n computer net aan en uit, dus dat ben ik op zeker niet.
Ik werk voor mezelf, zo'n 60 uur per week, en tussendoor kijk ik hier mee. Beetje multi tasking. Ik zou eigenlijk tieten moeten hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Ambtenaar dan? Anders ben je gewoon een noeste werker die zo hard werkt dat hij tijd over heeft voor FOK!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk voor mezelf, zo'n 60 uur per week, en tussendoor kijk ik hier mee. Beetje multi tasking. Ik zou eigenlijk tieten moeten hebben.
Nou, ik conformeer mij ook niet echt aan een stroming, maar ik noem mijzelf gekscherend een patriottistische bourgondisch conservatieve liberaal. Een hele woordenbrij misschien, maar het dekt wel de lading ongeveer, ik vertoon zowel calvinistische trekken als liberale (niemand pakt mij de sigaret afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht. Waarom reageer je dan op users die de insteek hebben om het topic te "derailen" (sorry, het Nederlandse woord moet ik je schuldig blijven). Als ik jou was zou ik dan gewoon reageren op de posts die jij ziet als "serieuze reacties", het topic blijft daardoor schoner en je punt wordt duidelijker. Ga er overigens wel van uit dat niemand zijn mening zal veranderen door het posten op een forum, dat helpt namelijk geen reet. Actievoeren op het internet is nutteloos, IRL veel effectiever, daar is wel een stukje lef voor nodig.
Zelf stem ik overigens wat mij ingeeft, ik heb heel lang links gestemd en de laatste verkiezingen 'niet zwaar' rechts, toch ben ik, qua denken, meer links-georienteerd. Wel waardeer ik ieders standpunt en rechten en bekijk het objectief. Verder ben ik het eens met deze post:
[..]
Laat iedereen raden voor een euro. Wie het dichtsbij zit krijgt de pot.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat voor de volgende ban? Hoe lang gaat deze duren?
Of als fascist. En alles wat links van het midden zit wordt gekwalificeert als extreemlinks door jou en vele anderenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik conformeer mij ook niet echt aan een stroming, maar ik noem mijzelf gekscherend een patriottistische bourgondisch conservatieve liberaal. Een hele woordenbrij misschien, maar het dekt wel de lading ongeveer, ik vertoon zowel calvinistische trekken als liberale (niemand pakt mij de sigaret af!).
Ik troll, ik geef inhoudelijke en goed bedoelde comments, ik lok uit, ik probeer mensen over de zeik te krijgen, en ik monteer serieuze topics. Het is maar niet hoe de setting op dat moment is, ik heb ook zo mijn manier van reageren in bepaalde topics van bepaalde users die al toch al een heel oeuvre aan extreem linkse of rechtse posts hebben opgebouwd. Dikwijls extreemlinks want alles wat rechts van het midden zit wordt gekwalificeerd als troll
Derailen is in het Nederlands 'ontsporen' en is prima toepasbaar in jouw contextquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
"derailen" (sorry, het Nederlandse woord moet ik je schuldig blijven).
Alles wat dweept naar bruin ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Of als fascist. En alles wat links van het midden zit wordt gekwalificeert als extreemlinks door jou en vele anderen
Jij gekke naziquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles wat dweept naar bruin ja.
Jij gekke sovjet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |