quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef heaven7 het volgende:
Vind de betekenis van Gino idd mooi maar vind de naam zelf echt vreselijkWe houden het gewoon bij Joey
@Moppie, het kan ook duurder idd! Als het hierbij blijft valt het nog enigszins mee. Desalniettemin is het een hoop geld natuurlijk
Zoals SiGNe al zei, we kunnen ook met de virtuele pet rond gaan hoor. Ik heb geen RC kittenfood in de aanbieding of iets anders waar je wat aan zou hebben, maar een eurootje of wat wil ik best bijdragen aan Joey's ziektenkosten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Meh, meer dat ik niks aan dat voer heb en wel iets aan het blik waar het inzit, het scheelt Heaven7 in kosten en Joey is een tikje zielig en kan het goed gebruiken
Over kosten gesproken, Heaven7, wat heeft dit "geintje" jou inmiddels al gekost?
Zo'n operatie lijkt me ook niet goedkoop en dierenartsen werken over het algemeen niet gratis.
Wat dat betreft zou er misschien via de FP iets van een inzamelingsactie kunnen worden gehouden.
Ik had je post even gemist maar het is toch al ¤324,-quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef heaven7 het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn jullie allemaal lief!! Joey ligt nu bij Stepho op schoot, Siep drentelt er wat omheen, al grommend
Voor wie het interesseert even een kostenplaatje tot nu toe.
Dierenarts in Italië: ¤100,-
Reismandje, incontinentiematjes, voer en antibiotica in Italië: ¤40,-
Eerste consult, parasietenpipet en oogzalf Nederland: ¤33,-
Operatie: ¤151,-
En dan komt er nog antibiotica Nederland bij wat we nog niet betaald hebben en wat recoveryvoer
Ow damn!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef heaven7 het volgende:
En er komt wat pus uit de wondHij waggelt heel blij door de kamer, eet en reageert goed en het is niet rood maar wel pus! Het vervelende is dat de dierenarts die hem behandelt heeft vandaag natuurlijk niet werkt
Daarbij weten dieren het altijd voor elkaar te krijgen om in het weekend of de nacht ziek te worden!-------> weekendconsult
Kittens zijn superflexibel, hij trekt zich waarschijnlijk gewoon niks aan van dat rare oog en doet lekker zijn ding. Fijn dat hij zich verder zo goed voelt. Goed dat jullie de DA hebben gebeld, ik zou het oogje goed gezalfd houden en regelmatig proberen wat pus af te laten lopen door een korstje te verwijderen als dat loslaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Het strookt voor geen meter met elkaar hoor, het gaat zó goed met hem, hij klimt half in de tralies van de bench omdat ie eruit wil, waggelt in een flink tempo de kamer door, eet goed, plast en poept op de bak.. Snap het niet
Nieuwe infectie lijkt me sterk. Ik denk dat het een restje infectie is waar de DA niet aankon en wat de AB en zijn eigen lijfje moet oplossen. En die infectie maakt dan nieuw pus aan maar als het goed is wordt dat steeds minder. Dus als je er maar genoeg pilletjes en zalfjes en voer tegenaan gooit dan komt dat vast goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef heaven7 het volgende:
Pff geruststellende reactieThanks! Ik hoop maar dat het idd een restje is.. het is wel nieuw pus wat zich in de afgelopen dagen verzameld heeft (vandaar dus toch dat dikke want het is nu weer helemaal plat) maar dat kan dus ook als het nog oude infectie is? Of broedt er wat door?
Ik werk in de mensenzorg en vang zelf kittens op dus dat is een leuke combinatie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef heaven7 het volgende:
Werk je in de mensenzorg?Fijn dat je er zoveel van weet en ons wat geruststelt! Hopelijk klopt het idd allemaal en knallen we er gewoon nog een kuurtje pillen en zalfje tegenaan en komt het goed. Hij wordt zelf ook steeds sterker en groter natuurlijk dus kan zijn lijfje het ook beter aan, toch?
Is er trouwens een max aan de hoeveelheid antibiotica die hij binnen mag krijgen? Want hij heeft eerst 3 dagen in Italië shots gehad, toen die vloeistof antibiotica van ons en sinds woensdagavond dus pilletjes.. hij zit al bijna 2 weken aan de AB!
Zou hij er wel pijn aan hebben als het een nieuwe infectie is trouwens?
Stuur een PM voor TS' rekeningnummer en maak het over. Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef Pippi het volgende:
Verpleegkundige meldt zich![]()
Ik ben het helemaal met Cat22 eens. Goed blijven kijken of het niet weer dik wordt en Joey levendig blijft en goed eet. En als het toch weer dik wordt dan met afgekookt water schoonmaken maar dat advies heb je niet nodig want dat doe je alFijn dat je morgenochtend al een afspraak hebt
![]()
Enne, we moeten maar niet meer over een spaarpotje voor de kosten van Joey hebbenmaar er gewoon eentje starten!!! Wie neemt het op zich? Ik wil NU doneren
![]()
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Hij speelt helaas nog niet Gordon maar de rest doet ie wel
@Pippi, lief van je!
Foto van het oog nadat ik de zooi schoongemaakt had:
[ afbeelding ]
Ziet er schoon en rustig uit toch?
En nog even 1 voor de leuk
[ afbeelding ]
Sowieso minder pijn dan toen het ontstoken was lijkt me. Gelukkig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
En wat ligt hij lekker in een rolletje.Op de kant van zijn verwijderde oog dus dan zal hij er weinig tot geen pijn aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |