Ja, Özil doet namelijk niet meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of ben ik de enige die het gaat kijken?
Jammer van Özil, maar Mario Götze doet gelukkig wel meequote:
Spanjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Italie-Spanje is ook te zien @ Rai Uno
Das nog maar afwachten , vroeger ging het altijd op zwart ... maar tot nu toe nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Italie-Spanje is ook te zien @ Rai Uno
Paupers die Sport1 hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het is ook live te zien op Sport1.
Kan nog volgens mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spanje
We moesten vandaag nr1 worden @ FIFA ranking
Zit die al op het niveau Kroos/Marin? Had een van hun 2 eigenlijk eerder verwacht op die positie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Jammer van Özil, maar Mario Götze doet gelukkig wel mee
Inderdaad, ook een paar jaar geleden verloor zo'n Duits jeugdelftal volgens mij nog met 6-0 van Nederland ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Toch wel heel ERG veel talent bij de Duitsers tegenwoordig ..
Een jaar of 10 geleden was het vrij kansloos bij de jeugd
Tsja, dat zal je nooit weten, denk persoonlijk niet dat het daar veel mee te maken heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Een WK in eigen land, kan dus veel doen
Krijgt rust, niet nodig omdat vriendschappelijk, goede bondscoach die inziet dat die jongen dit seizoen + komend EK weer 80 wedstrijden op rij gaat spelen.quote:
Zoiets en dan voor de NL-interlands een aparte natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien maar dit centraal vriendschappelijke wedstrijden topic maken?
Is ook logisch. Jammerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Krijgt rust, niet nodig omdat vriendschappelijk, goede bondscoach die inziet dat die jongen dit seizoen + komend EK weer 80 wedstrijden op rij gaat spelen.
80? Dan moet volgens mij Real en Duitsland de CL finale, beker finale en EK finale halenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Krijgt rust, niet nodig omdat vriendschappelijk, goede bondscoach die inziet dat die jongen dit seizoen + komend EK weer 80 wedstrijden op rij gaat spelen.
Ja niet gewoon zoals Italie speeltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Blupp het volgende:
1-0 italie, echt geweldig voetbal.
(dat ik dit nog eens zou schrijven..?...)
fijn om Spanje zo te zien
79 dan, gezien ik verwacht dat Real opnieuw bij de halve CL finale blijft steken, andere 2 verwacht ik welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
80? Dan moet volgens mij Real en Duitsland de CL finale, beker finale en EK finale halen
Ja, gelijkspel ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef J2T het volgende:
Als Spanje verliest, staat NL dan op nr.1 in de ranking? Dacht dat ik dat ergens hier had gelezen vandaag.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, dat zal je nooit weten, denk persoonlijk niet dat het daar veel mee te maken heeft.
Wel echt een werkelijk geweldig team hebben ze, ik zie hun echt als topfavoriet in 2014, boven Spanje ook. Ze hebben in potentie waarschijnlijk 4 van de 10 beste nummer 10's ter wereld met Özil/Kroos/Marin/Götze, ongelooflijk is dat.
Kan je dit misschien uitleggen? Vind het nogal vreemd aangezien Nederland zelf niet speelt vanavond. ( Vind het sowieso verschrikkelijk knap dat zo'n klein landje zo hoog staat op de ranking)quote:
Spanje verliest punten als ze gelijkspelen tegen of verliezen van Italië, omdat Italië lager staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef J2T het volgende:
[..]
Kan je dit misschien uitleggen? Vind het nogal vreemd aangezien Nederland zelf niet speelt vanavond. ( Vind het sowieso verschrikkelijk knap dat zo'n klein landje zo hoog staat op de ranking)
Tsja, Xavi doet niet mee he. En dan weten ze het opeens niet meer. Haal Xavi weg en Madrid wordt kampioen.quote:
Haal Ronaldo weg en Real wordt 4e.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, Xavi doet niet mee he. En dan weten ze het opeens niet meer. Haal Xavi weg en Madrid wordt kampioen.
Het gemiddelde resultaat van het laatste jaar telt voor 100% mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef J2T het volgende:
[..]
Kan je dit misschien uitleggen? Vind het nogal vreemd aangezien Nederland zelf niet speelt vanavond. ( Vind het sowieso verschrikkelijk knap dat zo'n klein landje zo hoog staat op de ranking)
Kut kneuzen die wel voetbal willen kijken en steeds lopen te janken dat de streams slecht zijn.quote:
Alonsoquote:
Terecht? Zat Duitsland te kijken.quote:
Gast is net 2 maanden 19 jaar he, ongelooflijk..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Götze, zo jong , zo goed ..
niet normaal
quote:
Aha die heb ik blijkbaar ook @ ziggoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef J2T het volgende:
Voor de mensen die het streamen zat zijn. Ita-Spa is ook te zien op RaiUno.
Nieuwe dominantie Duits voetbal zit er aan te komen,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Terecht? Zat Duitsland te kijken.
[..]
Gast is net 2 maanden 19 jaar he, ongelooflijk..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Nieuwe dominantie Duits voetbal zit er aan te komen,
Deze generatie gaat veel prijzen pakken, dat staat nu al vast
Maar Spanje biedt einde 1e helft wel meer tegenstand en gaat beter spelenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Masterboy het volgende:
Rust bij Italië - Spanje
2 spelers van Spanje zijn gewisseld (blessure) Torres & Pique.
Italië speelt erg goed.
Die wereldtop (en dan nog niet eens absolute) gaan worden? Geen. De Vrij, Castaignos zie ik dan nog als grootste talenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef J2T het volgende:
Maar wat vinden jullie op dit moment nou de grootste Nederlandse talentjes?
Ze moeten nog beter spelen want anders gaat Italië winnen. Het had al 3-1 kunnen zijn voor Italië maar Casillas had weer goede reddingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Spanje biedt einde 1e helft wel meer tegenstand en gaat beter spelen
Enige speler die onbetwist op zijn positie de beste van de wereld is, al jaren. Heel knap.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ze moeten nog beter spelen want anders gaat Italië winnen. Het had al 3-1 kunnen zijn voor Italië maar Casillas had weer goede reddingen.
misschien moeten we het wel hebben van "laatbloeiers" , zoals Van Nistelrooy ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Die wereldtop (en dan nog niet eens absolute) gaan worden? Geen. De Vrij, Castaignos zie ik dan nog als grootste talenten.
Aan de andere kant, wat zegt dat nou, er kunnen er opeens weer een paar opstaan waar we nu nog niet van gehoord hebben.
Welke deal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef Masterboy het volgende:
Engelse TV zender meldt trouwens dat Wesley Sneijder waarschijnlijk de overstap gaat maken naar Man Utd en dat Barcelona 40 miljoen betaalt voor Fabregas. Deal wordt in het weekend afgerond.
Ik zie in Johan Voskamp wel een nieuwe Van Nistelrooy, hij moet er nu nog ff 30 inschieten bij z'n Poolse club en hij heeft een toptransfer verdiendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
misschien moeten we het wel hebben van "laatbloeiers" , zoals Van Nistelrooy ..
Van Fabregas.quote:
Mwah, neigde laatste week meer naar City vanwege salaris dus "allang bekend" viel tegen.quote:
Geef ze in de finale gewoon weer 50% kans, met of zonder Sneijderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Man U met Sneijder gaat de CL winnen
Dat was meer een gerucht, nu is het officieel.quote:
Officieel? Je bron is een "Engelse TV zender"...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dat was meer een gerucht, nu is het officieel.
Villa & Thiago erin voor Spanje.
Is ook nog niet officieel, allemaal media geroep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Officieel? Je bron is een "Engelse TV zender"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |