Beste xxx, beste xxx,
Op de prikborden van VERS zag ik jullie oproep voor een acteur. Ik moet zeggen, het lijkt me een leuke rol om te spelen. Acteerervaring deed ik op in het theater in Leuven en alhier te stede in Den Haag. Ervaring met driehoeksrelaties eveneens (mede daarom lijkt het me zo'n leuke rol om te spelen).
Ik ben nu 25 jaar; omdat ik de goede danwel slechte gewoonte heb me niet al te regelmatig te scheren en er een veel te vermoeiend leven op heb zitten kan ik makkelijk door voor dertig. Eerder veertig dan dertig zelfs (nee; dat is weer overdreven).
Er staat nog een filmpje op internet. Dat geeft misschien een idee. Ik kreeg een keer een rolletje bij 'Je zal het maar hebben', van BNN. Zie hier de volledige aflevering;
http://sites.bnn.nl/page/jzhmh2010/archief/68943/Ik weet niet of jullie van plan waren om audities te organiseren, mocht dat het geval zijn, ik doe graag mee. Dat geeft thans een stuk beter beeld dan mijn belabberde schrijven. Voor een paar recente foto's (vergeef de kwaliteit, ik heb niet meer om terug op te vallen dan mijn webcam), zie de bijlagen. Het zijn mijn imitaties van Bobby Fischer, Charles Bukowski en een foto die een mij volkomen onbekende dronken man ooit van ons genomen heeft. Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,
JAM
(De betere sollicitatiepraatjes)
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."