Ja hoor. Het zijn de EXA-dogs. Inglourious Basterds is wel een andere Tarantino, dat wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dastan: als mensen in de Bastards-OP-ding willen, kunnen die dat dan aan jou vragen?
Ik wil onder/boven Dastan staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en zullen we dat regeltjes gedeelte maar gewoon weghalen?
Gewoon het eerste plaatje, bastards plaatje en desnoods een lijst met namen ofzo?
en even voor de volledigheid dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hè, jongens, ik heb af en toe wat ongesteld gereageerd, excuses hiervoor, ik bedoel het niet rot
Ik probeer gewoon mee te posten en zal niet meer zo happen, ok?
Wellicht kun je hem op de FOK!Wiki zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef Flitskikker het volgende:
Voor de nieuwe TS:
http://pastebin.com/raw.php?i=sm2Qdane
moet ik gaan noten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
Namen van de SC'ers hier:
Dastan
Etsu
Flitskikker
Heroinjunk
jordyqwerty
Klinkerbotsing
Kutstudent
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
wie mis ik nog meer
Die is/was op verkansie en is weer van z'n zolderkamer aan 't genieten.. die zien we voorlopig niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
renesite hoeft er niet bij he die post hier nooit enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |