Back in the good ol' daysquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat is ING trouwens gezakt vandaag, zeg. Zie het nu pas. -8,16%.
Toen ging er +20% af.quote:
Ik wil eerst nog wat slecht nieuws afwachten wat ongetwijfeld nog komt. Frankrijk die de triple A kwijtraakt bijvoorbeeld, Portugal dat failliet gaat, Italie dat meer geld nodig heeft en nog wat ellendige cijfers uit Amerika.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Arcee het volgende:
Wanneer ga je nou instappen? 250? 175? 150? Make up your mind.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
CSCO beats on revenue and earnings.... stock rebounds in after-hours trading
sterker nog, veel van die bedrijven maakten zelfs in die jaren dikke winsten, nog dikkere cash flows, en hebben hun concurrenten aan pulp geconcureerd. Elk bedrijf met een bult cash heeft op termijn baat bij een crisis als deze.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef LXIV het volgende:
Wat mij verbaast aan de huidige dalingen is dat gebleken is dat veel bedrijven die enorm zakten in 2008 twee jaar later weer hele dikke winsten boekten. En hun koersen ook nog stegen.
Waarom dan nu verkopen? Deze crisis is van een heel andere magnitude dan die in 2008. Bedrijven worden hier minder door geraakt.
Saai = goed wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Sokz het volgende:
Is een beetje een soort Wall Mart .. interessante groei maar zoo verdomde saai.
conf. call CSCO over 10 minuten hier te volgen trouwens: http://investor.cisco.com/eventdetail.cfm?eventid=97468quote:
Agreed. Vorige crisis heb ik enkel de rally terug omhoog intensief meegemaakt, nu ook eens lekker down meeloeren en kijken hoe ik er zelf op reageer (nuchter voorlopig)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Anno2012 het volgende:
Wel leuke tijd om de beurs te volgen(ondanks dat ik wel wat heb verloren,maar gelukkig nog op tijd met verlies eruit ben gegaan)
Inderdaad en deze keer zal ik de boot niet missen. In 2008 was ik te druk met pokeren en volgde ik de beurs voor geen meter. Ik voel binnenkort wel een mooi instapmoment aankomen, maar nog even geduld hebben denk ik. Heb het gevoel dat dit een beetje de voorlopers zijn van de echte down-swing.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Anno2012 het volgende:
Wel leuke tijd om de beurs te volgen(ondanks dat ik wel wat heb verloren,maar gelukkig nog op tijd met verlies eruit ben gegaan)
teruglopende marges, meer concurrentie, ingedutte inflexibele organsatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Bowny het volgende:
Afgezien van de koersen, tech is nog steeds hot! De cijfers over de afgelopen kwartalen blijven goed en de discount is nu wat mij betreft erg groot. Cisco had al mijn aandacht toen ze ~18 USD waren, maar durfde me er niet aan te branden. Nu wordt het wel erg interessant!
Dinosaur, wat was uberhaupt de reden van de flinke dalingen, laten we zeggen vanaf USD24?
Niet als de koersontwikkeling ook saai is .. a.k.a. al 10 jaar schommelen (mostly) tussen de 50 en 60.quote:
Het wordt natuurlijk een probleem als banken niet meer geld aan elkaar uitlenen en het bij de centrale bank stallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef LXIV het volgende:
Wat mij verbaast aan de huidige dalingen is dat gebleken is dat veel bedrijven die enorm zakten in 2008 twee jaar later weer hele dikke winsten boekten. En hun koersen ook nog stegen.
Waarom dan nu verkopen? Deze crisis is van een heel andere magnitude dan die in 2008. Bedrijven worden hier minder door geraakt.
En ook nu gaan ze het weer mislopen. Teveel inhaligheid is ook slecht. Dat zijn van die mensen die hun koersdoelen telkens lager stellen, maar uiteindelijk hun nek toch niet durven uitsteken, op geen enkel niveau. Maar het natuurlijk wel beter wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef Bowny het volgende:
Als ik zo om me heen kijk en luister, gaat er over een aantal maanden gewoon weer grof geld de markt in. Iedere Sjaak heeft het over "als het afgelopen is wil ik erin, 2008 ben ik misgelopen"
Welk cowboy liedje hoor jij? Ik hoor een slaapliedje ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
conf. call CSCO over 10 minuten hier te volgen trouwens: http://investor.cisco.com/eventdetail.cfm?eventid=97468
' ns luisteren welke spin Chambers heeft
Het probleem is dat niemand weet wat dan het mooie instapmoment is. Je kunt instappen op 250 en de beurs naar 150 zien gaan. De beurs kan ook vanaf morgen omhoog gaan en jou nooit meer de kans gunnen lager dan dit niveau in te stappen. Het is nu niet gemakkelijker dan op enig ander moment.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Inderdaad en deze keer zal ik de boot niet missen. In 2008 was ik te druk met pokeren en volgde ik de beurs voor geen meter. Ik voel binnenkort wel een mooi instapmoment aankomen, maar nog even geduld hebben denk ik. Heb het gevoel dat dit een beetje de voorlopers zijn van de echte down-swing.
Ik wil er voor lange termijn in, 10-20-30 jaar, een vetpot bouwen om niet tot mn 67ste te hoeven ploeteren.
Daarom ook kopen als je het een mooi prijsje vindt en schijt aan hebben als 't daarna nog 5% lager gaat imo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
En ook nu gaan ze het weer mislopen. Teveel inhaligheid is ook slecht. Dat zijn van die mensen die hun koersdoelen telkens lager stellen, maar uiteindelijk hun nek toch niet durven uitsteken, op geen enkel niveau. Maar het natuurlijk wel beter weten
Dit is beter inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
wel leuk dat ze bij Cisco er zo vlak voor de call even een moderner en vlotter leidje in gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |