quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Er komt geen slotje. BeloofdMijn kloon is namelijk een mod, dus dan open ik hem gewoon weer.
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Er komt geen slotje. BeloofdMijn kloon is namelijk een mod, dus dan open ik hem gewoon weer.
En jij wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef MisterChirrel het volgende:
Hij komt niet aan zijn trekken.
Ja, zijn eigen trekken. lololLOLOLOL
Ik weiger hier commentaar op te geven, wel adviseer ik je om Dancing man horsemask mushrooms te youtuben.quote:
Weer iets.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof er niks van
/in before chirpel weer iets zegt
Wie gelooft dat welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef muhahaha het volgende:
Ja, de laatste keer dat ik iemand niet geloofde kwam je ook meteen aanhollen
Enfin, ik denk niet dat Runkle hier mod is
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:53 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi schatjesGoed te zien dat het topic weer open is. Ik stop echter met posten hier, dus jullie kunnen mij uit de OP halen. Have fun
Dan ben ik geneigd hetzelfde besluit te nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:53 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi schatjesGoed te zien dat het topic weer open is. Ik stop echter met posten hier, dus jullie kunnen mij uit de OP halen. Have fun
Geneigd is met een d. Kussiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan ben ik geneigd hetzelfde besluit te nemen.
Bai.
Niet stoppen met posten trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |