abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100545765
Heey iedereen,

Een paar weken geleden had ik heel erge ruzie met mijn ex. Zij gaf me namelijk geen tijd om te leren voor mijn theorie-examen dat ik de volgende dag moest afleggen.
Maargoed, daartebuiten, ik was behoorlijk boos op haar en heb gezegd dat ik even tijd voor mezelf nodig had, want ik werd helemaal gek van haar. Als zij iets belangrijks heeft, help ik haar, geef ik haar tijd voor hetgene watze moet doen, dan verwacht ik dat ook terug. Ook dit gunde ze me niet en bleef me een week stalken; bellen en smsen, noem maar op... Ze zat huilend aan de telefoon en ik moest en zou langsomen... Nouja, heb ik dus niet gedaan. Ik kon hier helemaal niet tegen, werd gepikeerd, heb haar genegeerd en gezegd dat we (aanstaande) zaterdag wel praatten.

Toen het eenmaal zaterdag was heeft ze niks van zich laten horen en toen ik haar belde had ze allemaal andere plannen.
De dag daarna heeft ze me verteld gevoelens te hebben voor een ander... Deze jongen kende ze 2 weken en hij vond haar leuk, heeft haar geprobeerd te zoenen, maar zij beweert hier niet op in te zijn gegaan. Ik heb haar gelaten met de gedachte "Als ze nog verder wilt, komt ze maar lekker achter mij aan"
Nu zijn er dus een aantal weken voorbij, ze is bij hem blijven slapen enz en hebben ze elke dag contact en spreken af. Dit na een relatie van 2,5 jaar waarbij we onafscheidelijk waren...?

Ik snap er niks van... Zou dit een rebound zijn om mij te vergeten of zou het serieus zijn? Misschien hebben jullie ereen helderdere kijk op. Thanks
pi_100545830
jaloers makerij en rebound en je hebt met je laten sollen sukkel
pi_100545852
Vind het ook een beetje doorgeslagen dat je een pauze inlast om zo'n kleine reden.
Waarschijnlijk zat er al meer niet goed?
pi_100545936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef McWurth het volgende:
jaloers makerij en rebound en je hebt met je laten sollen sukkel
subtiel.. hoezo heb ik met me laten sollen?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Danbo het volgende:
Vind het ook een beetje doorgeslagen dat je een pauze inlast om zo'n kleine reden.
Waarschijnlijk zat er al meer niet goed?
Mja, ik weet niet. Ik woon ook in een andere stad. Ze maaktte me helemaal gek en ik had natuulijk meer zorgen. Het ging de laatste tijd inderdaad ook wat minder omdat ze een heel erg jaloers en onzeker persoon van binnen is, maar dat nooit toe geeft..
pi_100546014
quote:
Een paar weken geleden had ik heel erge ruzie met mijn ex.
Het was destijds nog je vriendin?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:09:03 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100546094
Blijkbaar heeft ze haar keuze gemaakt.
Tsja het is een beetje lullig uit gegaan.

Ik zou me er niet druk over maken en zeker niet over wat zij nu doet, stop met haar volgen.

Anders zoek zelf een rebound, zij was het blijkbaar niet waard.
pi_100546098
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef nokenindekoken het volgende:

[..]

Het was destijds nog je vriendin?
Ja, nu mijn ex dus:P
pi_100546109
Kan natuurlijk niet namens haar praten of het een rebound is.
Zou ook niet met me laten fucken dus haar de keuze geven: of het is definitief over of we gaan weer verder
pi_100546199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef patb91 het volgende:

[..]

Ja, nu mijn ex dus:P
Oke, als het dus al over is zou ik er niet zoveel over na gaan denken.
Zoek afleiding en ga opnieuw op jacht naar een beter vrouwtje :)
pi_100546239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Blijkbaar heeft ze haar keuze gemaakt.
Tsja het is een beetje lullig uit gegaan.

Ik zou me er niet druk over maken en zeker niet over wat zij nu doet, stop met haar volgen.

Anders zoek zelf een rebound, zij was het blijkbaar niet waard.
Ja het is zeker lullig uit gegaan, ook lullig dat zij zo snel al met een andere jongen in bed ligt, terwijl wij elkaars eerste waren na 2 maanden een relatie te hebben gehad.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Danbo het volgende:
Kan natuurlijk niet namens haar praten of het een rebound is.
Zou ook niet met me laten fucken dus haar de keuze geven: of het is definitief over of we gaan weer verder
Heb ik vergeten erbij te vertellen; Ik heb gezegd tegen haar toen ze zei gevoelens te hebben voor hem; Als je wat met hem doet moetje niet meer terug komen bij mij.

Maar alsnog... Ik hou nogsteeds te veel van haar om te beseffen dat ze dit doet. Zo ken ik haar helemaal niet namelijk.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:13:51 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100546252
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef nokenindekoken het volgende:

[..]

Oke, als het dus al over is zou ik er niet zoveel over na gaan denken.
Zoek afleiding en ga opnieuw op jacht naar een beter vrouwtje :)
Dit in het kwadraat!

Zwelgen in zelfmedelijden enzo heeft geen zin.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:15:13 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100546300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef patb91 het volgende:

[..]

Ja het is zeker lullig uit gegaan, ook lullig dat zij zo snel al met een andere jongen in bed ligt, terwijl wij elkaars eerste waren na 2 maanden een relatie te hebben gehad.

[..]

Heb ik vergeten erbij te vertellen; Ik heb gezegd tegen haar toen ze zei gevoelens te hebben voor hem; Als je wat met hem doet moetje niet meer terug komen bij mij.

Maar alsnog... Ik hou nogsteeds te veel van haar om te beseffen dat ze dit doet. Zo ken ik haar helemaal niet namelijk.
Ja en? Al neukt ze het hele hockeyteam. Je hebt er niets meer mee te maken TS!
En dat is de enige manier hoe ze je geen pijn kan doen. Zet je er overheen en ga wat anders doen.
Alle energie die jij in die dame steekt door uit te vissen hoe of wat en waarom is verspeelde energie.
pi_100546353
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat klinkt echt makkelijker dan het is.

First love is a bitch
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:18:24 #14
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100546400
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:16 schreef patb91 het volgende:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat klinkt echt makkelijker dan het is.

First love is a bitch
true, heb ook nooit gezegd dat makkelijk is.
Maar voor haar was het blijkbaar niet zo waardevol, nou dan moet het dat voor jou ook niet zijn.

Oja en als de nieuwigheid en de leukigheid er af is en ze heeft lekker gesekst met die ander en ze besluit je terug te willen, dan is er maar één antwoord mogelijk NEE!
Hard zijn voor jezelf!
pi_100546423
Ze kreeg geen aandacht, gaat aan jouw kop zitten zeiken, nu heeft ze aandacht van die andere dude en jou niet meer nodig..
pi_100546589
Haha jullie zijn allemaal lekker straight to the point.. Iets wat ik ook wel nodig heb, want men eigen gedachtes kwellen me.

Bij ons was de spanning ook al van de relatie af, toch bleven we bij elkaar, geeft dat niet aan dat het wel waardevol was voor haar?
pi_100546824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef patb91 het volgende:
Haha jullie zijn allemaal lekker straight to the point.. Iets wat ik ook wel nodig heb, want men eigen gedachtes kwellen me.

Bij ons was de spanning ook al van de relatie af, toch bleven we bij elkaar, geeft dat niet aan dat het wel waardevol was voor haar?
Misschien is het meer een gewoonte/normaal geworden..?
pi_100546989
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef kippiedippie het volgende:

[..]

Misschien is het meer een gewoonte/normaal geworden..?
Ja dat is het toch alijd als de spanning er van af is :9
Maar altijd als ik haar een week of 2 weken niet zou zien vond ze dat vreselijk en moest ze al bijna huilen enz. zo gevoellig was ze. Daarentegen komt dit erg gevoelloos over
pi_100547313
Mensen zijn onvoorspelbaar qua gevoelens, merk zelf bij mezelf ook wel eens dat ik om het éné ding me echt heel kut voel, en waarbij iets anders me weer totaal niks boeit. Vaak boeit het me dan ook 'niet' omdat ik mn tijd er niet aan wil verdoen niet kut wil voelen er over. Dus ga ik op zoek naar afleiding.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:34:29 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100549055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:35 schreef patb91 het volgende:

[..]

Ja dat is het toch alijd als de spanning er van af is :9
Maar altijd als ik haar een week of 2 weken niet zou zien vond ze dat vreselijk en moest ze al bijna huilen enz. zo gevoellig was ze. Daarentegen komt dit erg gevoelloos over
Blijkbaar heeft ze besloten haar gevoelens voor jou af te sluiten wegens teveel pijnlijke momenten ofzo (terecht of onterecht).

Hoe dan ook, doe hetzelfde TS!

Zwelgen in zelfmedelijden is geen goed iets.
pi_100589529
}:| Pff gistermiddag met een vriend op een terrasje gaan zitten. Raad is even wie evenjes verderop komt zitten met de andere jongen....
Op het begin had ze het niet door volgens mij, tot die jongen naar me wees. Vanaf toen ontweek ze mijn kant te kijken, ging ze steeds kleffer doen en die gast deed lekker mee. Hij keek naar me tijdens dat ze aan het zoenen waren enzo.
Fock man. Ik wil niet over me er niet druk om maken, maar mezelf inhouden was echt moeilijk. }:|
Heb maar gewoon gedaan alsof het me niks uitmaakte, met men vriend beetje grapjes maken en uiteindelijk vertrokken want ik kon dat niet meer aanzien zonder er naar toe te stappen.

Och man, ik mis haar zo veel en aan de andere kant haat ik der..
Ik weet het echt niet meer. Zelfmedelijden is niet goed, ik weet het maar hoe kan ik hier nou mee stoppen over na te denken. Het is ook geen medelijden met mezelf, maar eerder haat voor haar en die vent en onbegrip dat ze me zoiets flikt terwijl ze 3 weken geleden nog "zo veel van me hield" en "niet meer een leven kon voorstellen zonder mij" en weetikveel wat die slet allemaal zei.
Ik heb focking geen eetlust meer, kan niet slapen, maar toch probeer ik mooie schijn op te houden.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:24:18 #22
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100593576
Je hebt overduidelijk liefdes verdriet...

Als zij met die jongen extra klef gaat doen om jou jaloers te maken, dan zou ik zeggen BAN haar uit je leven en verman jezelf. Vermannen is het enigste wat hier tegen helpt !
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:30:32 #23
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100596640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef patb91 het volgende:
}:| Pff gistermiddag met een vriend op een terrasje gaan zitten. Raad is even wie evenjes verderop komt zitten met de andere jongen....
Op het begin had ze het niet door volgens mij, tot die jongen naar me wees. Vanaf toen ontweek ze mijn kant te kijken, ging ze steeds kleffer doen en die gast deed lekker mee. Hij keek naar me tijdens dat ze aan het zoenen waren enzo.
Fock man. Ik wil niet over me er niet druk om maken, maar mezelf inhouden was echt moeilijk. }:|
Heb maar gewoon gedaan alsof het me niks uitmaakte, met men vriend beetje grapjes maken en uiteindelijk vertrokken want ik kon dat niet meer aanzien zonder er naar toe te stappen.

Ik weet het echt niet meer. Zelfmedelijden is niet goed, ik weet het maar hoe kan ik hier nou mee stoppen over na te denken. Het is ook geen medelijden met mezelf, maar eerder haat voor haar en die vent en onbegrip dat ze me zoiets flikt terwijl ze 3 weken geleden nog "zo veel van me hield" en "niet meer een leven kon voorstellen zonder mij" en weetikveel wat die slet allemaal zei.
Ik heb focking geen eetlust meer, kan niet slapen, maar toch probeer ik mooie schijn op te houden.
Bah, zielig gedrag vind ik dat :r. Ik zou daar als ik die jongen was ook nooit aan mee doen. Het zegt vooral over hoe kansloos zij is.
pi_100596731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef patb91 het volgende:

Haar uitschelden voor hoer.
pi_100598038
Wat een kutstreek van haar, zeg :r Ban haar uit je leven inderdaad! Misschien gaat dat nu makkelijker doordat je al haat voelt richting haar.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')