Als ze er nou ook eens bij kan tekenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt niet gesolliciteerd bij Jiskefet toevallig?
LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach misschien hebben ze de aandachtsspanne van een fruitvlieg![]()
A: "Heu nog een brief!"
B: "Isset wat?"
A: "Joah ik denk het wel!"
B: "Ohh lekkere koffieeeeHmmmhhh koffieee
"
A: "Oeh ja, koffieeee!"
B: "Wat waren we aan het doen?"
A: "Oh we hebben een brief!"
B: "Zo daar zijn we al lang mee bezig dan hee!"
A: "Echt he! Zuwwehetmaardoendan?"
B: "Ja goeie! De linker of de rechter?"
A: "Was er nog een dan?"
B: "Koffieeee"
A:![]()
B: "Ik ga mailen!"
A: "Goed bezig, B"
Juist bij zo'n simpel baantje zou je toch niet verwachten dat ze iedereen überhaupt mensen gaan uitnodigen, of wel? Volgens mij zegt wel of niet aangenomen worden voor zoiets ook niet zoveel over je skills.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar vanuit andere sollicitaties misschien? Van wat ik oppik zijn het vrij simpele bijbaantjes, dan vind ik het raar dat je niet eens wordt uitgenodigd...
Als je weet waardoor dat komt, dan kan je een en ander aanpassen in cv sollicitatiebrief.
Misschien struikelen ze erover dat je niet native speaker bent?
Ik was toevallig wel van plan om een comic-blogje te starten, shhh! Helaas ben ik nie zo heel hendig met dingen als photoshop en verhaallijnen maar ik ga wel wat klooienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ze er nou ook eens bij kan tekenen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
LOLAlleen jammer dat ik hardop in de rij voor de kassa bij de AH lolde
Ik denk ook dat het stuk makkelijker zoeken is als je eenmaal aan het studeren bent. Misschien op/rondom de uni iets wat je kan doen. Student assistent ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral te oud ben... voor de simpele baantjes, zo ook voor deze..
Ik hoop nog steeds dat er ergens een oud oud oud tante die ik niet ken overlijdt (natuurlijk wel na een mooi geweldig leven) en mij heel veel geld nalaat zodat ik iig tijdens m'n studie de baan niet nodig heb voor geld.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
LOLAlleen jammer dat ik hardop in de rij voor de kassa bij de AH lolde
Een appel, ghegheghe. Zeg maar, toedeledokie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan had er nog bij gestaan
C: Goeiesmorgens heren
en
D: Vroeger bij de commando's....
Met rozijnen, met cranberry's, met stukjes abrikoos, met verse blauwe bessen, met kaneel, met honing etcquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[me=Mini.] zit havermout te eten.![]()
[/me]
Heeft iemand nog tips om dat een beetje op te leuken? Kan me zo voorstellen dat het op den duur wat eentonig wordt. In Amerika had ik allemaal smaakjes instant oatmeal, maar dat hebben ze hier niet.
Fruit erin, banaan/appel/abrikozen/aardbeien/bessenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[/me]
Heeft iemand nog tips om dat een beetje op te leuken? Kan me zo voorstellen dat het op den duur wat eentonig wordt. In Amerika had ik allemaal smaakjes instant oatmeal, maar dat hebben ze hier niet.
Kaneelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[/me]
Je kan ook havermoutmuffins maken, doen ze in Amerika ook wel als ontbijtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Mini. het volgende:
[/me]
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, V1z, mag ik je ergens wat advies over vragen? Een vriend van mij is een goeie 1m80 lang en weegt een whopping 68,5 kilo - met kleren aan. Kun je iets zeggen over een sport- en eetregime waar hij misschien baat bij zou hebben?
Hij wil gespierd aankomen, zeg maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee![]()
Natuurlijk wel!
Maar wat is zijn doel? Meer spieren kweken? Zo ja, bij een sportschool of thuis? Doet 'ie al aan sport?
Dat mogen ze toch helemaal niet vragen/ er iets mee doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Xennia het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede, ruime tandartsverzekering waarbij ze niet vooraf vragen naar je medische geschiedenis? Niemand wil me hebben omdat ik altijd nare en dure dingen mankeer. Voorheen had ik via mijn werkgever een goede verzekering, maar toen ik van baan wisselde en een nieuwe verzekering moest, wilde niemand me hebben.
O: kwark
T: stukje gerookte kip
L: restje vegetarische lasagne van gisteren
T: gerookte kip
T: misschien nog een banaan
S: 6 km hardlopen
D: pannekoeken denk ik
Bij Menzis doen ze geen medische selectie, dat weet ik van mijn vader omdat die altijd het meest aanvullende pakket heeft voor álles, en daar dus geen medische verklaringen hoefde te overleggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Xennia het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede, ruime tandartsverzekering waarbij ze niet vooraf vragen naar je medische geschiedenis? Niemand wil me hebben omdat ik altijd nare en dure dingen mankeer. Voorheen had ik via mijn werkgever een goede verzekering, maar toen ik van baan wisselde en een nieuwe verzekering moest, wilde niemand me hebben.
Ik zit inderdaad ook bij Menzis, ze doen bijna nergens moeilijk overquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bij Menzis doen ze geen medische selectie, dat weet ik van mijn vader omdat die altijd het meest aanvullende pakket heeft voor álles, en daar dus geen medische verklaringen hoefde te overleggen.
Dat vind ik zo handig bij OHRA (ik zit daar via het werk, bevalt prima) maar ik weet niet of die wel medische verklaringen eisen bij de meest aanvullende pakketten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
Zilveren Kruis heb ik ook geen problemen mee gehadenige nadeel van hen vind ik da je niet digitaal kan declareren.
Ja, daar zit ik ook op te wachtenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_%28TV_series%29
Lijkt me een leuke nieuwe TV serie, start in September. zelfde director als de West Wing.
ehm, vaiz kan van alles zeggen. Maar hoe vindt die vriend van je dat hij zo lang en zo mager is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, V1z, mag ik je ergens wat advies over vragen? Een vriend van mij is een goeie 1m80 lang en weegt een whopping 68,5 kilo - met kleren aan. Kun je iets zeggen over een sport- en eetregime waar hij misschien baat bij zou hebben?
Hij is er niet blij mee en heeft me daarom om advies gevraagd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, vaiz kan van alles zeggen. Maar hoe vindt die vriend van je dat hij zo lang en zo mager is?
D'oh! Gewoon slechte stoelen dus!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
Oh die gerepareerde stoelen?
Die zakken weer in
Vandaar dat die leenstoelen achtergelaten zijn hier
Okquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij wil gespierd aankomen, zeg maar.. Per september gaat 'ie naar een sportschool, hij doet momenteel nog niet aan sport.
Hey maria, eigenlijk vind ik hier bar weinig groente en fruit inzitten en wel heel veel vetten! (pindakaas, kaas, gebakken ei...).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met pindakaas
T: maté met honing
L: snee brood met gebakken ei en kaas, beschuit met kaas
T: handje rozijnen
T: kiwiiiii
T: ?
D: je ne sais pas! Had een fritatta gepland maar daar heb ik geen zin in
S: Club Battle
T: picolientje wat ik gisteren niet gegeten heb
Fijn, dit speel ik alvast even aan hem door! Bedankt voor je moeite!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ok
Training:
Ik zou beginnen met een full-bodyschema. Dit houd in dat bij elke training je dus zo'n beetje alle spiergroepen aanspreekt.
Altijd beginnen met krachttraining daarna cardio (als hij dat van plan is ook te gaan doen)
Krachttraining altijd van zwaar naar licht werken, dus zware composites als deadlift, squat, BP, dan compounds als lat-pulley, lat-press, pull-ups.. dan isolatieoefeningen als curls et cetera.
Belangrijk: vorm > ego, dus hij moet niet zichzelf in vreemde posities manoeuvreren om dat gewicht maar te kunnen verplaatsen maar de oefening uitvoeren zoals die bedoeld is.
Voeding:
Het is altijd even zelf uitvinden hoeveel je moet eten omdat elk lichaam anders is.
Ik zou denk ik beginnen rond 3300kcal en de E/K/V verdeling rond de 20/60/20 doen met minimaal 140gr aan eiwitten per dag. Goed veel eten dus! 3 echte maaltijden per dag is gewoon goed.
Langzame eiwitten als kwark voor het slapen gaan, zijn erg goed voor spieropbouw.
Een koekjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hey maria, eigenlijk vind ik hier bar weinig groente en fruit inzitten en wel heel veel vetten! (pindakaas, kaas, gebakken ei...).
En wat is een picolientje?
Als ik niet had gegoogled had ik het nog geloofd ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had gezegd dat het groente was!!!
Even kijken, dol op Dexter nl. thanksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
Dexter en Breaking bad zijn mijn allerfavorietste series! Wie breaking bad nog niet kent en Dexter wel tof vindt raad ik aan Breaking bad te gaan downloaden
Lief en kiddo zijn naar het zwembad, ik ga me wagen aan grey's... ben benieuwd!
Een GROENTENkoekje!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had gezegd dat het groente was!!!
Over moeite gesproken, is het goed als ik jou zo een pm stuurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij is er niet blij mee en heeft me daarom om advies gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |