Nog zoiets waarin we soulmates zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ThankiesIk ben niet zo goed in afwachten
Zullewesamenduimendraaienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog zoiets waarin we soulmates zijn
Spatie vergeten tussen attention en toquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en de huidige master die ik wil gaan doen is de MA in Development Studies die voorbereidt op een mogelijke PhD
Ben benieuwd welke ik volgende maand wil
Oh nice!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en de huidige master die ik wil gaan doen is de MA in Development Studies die voorbereidt op een mogelijke PhD
Ben benieuwd welke ik volgende maand wil
Nog niet, maar men kon dus tot vandaag solliciteren, dus ik verwachte ook nog niks! Of bedoelde je De Faalhazenbrigade van laatst die me nog zouden mailen? Daar heb ik idd niks meer van gehoord. Misschien vonden zij mij ook stom, bij nader inzienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je helemaal niks meer gehoord Maria?
http://kvzkookblog.blogsp(...)anen-eierkoeken.html
Lekker!! En ze vullen
Zie bovenstaande, nee dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je niks meer van ze gehoord Maria? Verbaast me niet heel erg eerlijk gezegd.
Ja, ik vind hem echt awesome en ik denk (op dit moment) dat ik daar voor ga...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nice!*mantra: ikganietmeerstuderenenmeverlekkerenaanstudieprogramma's*
![]()
[..]
Nog niet, maar men kon dus tot vandaag solliciteren, dus ik verwachte ook nog niks! Of bedoelde je De Faalhazenbrigade van laatst die me nog zouden mailen? Daar heb ik idd niks meer van gehoord. Misschien vonden zij mij ook stom, bij nader inzien![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nice!*mantra: ikganietmeerstuderenenmeverlekkerenaanstudieprogramma's*
![]()
[..]
Nog niet, maar men kon dus tot vandaag solliciteren, dus ik verwachte ook nog niks! Of bedoelde je De Faalhazenbrigade van laatst die me nog zouden mailen? Daar heb ik idd niks meer van gehoord. Misschien vonden zij mij ook stom, bij nader inzien![]()
Zwart. Voor het dramatische effectquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Work in progressWil de achterwand misschien ook nog verven, maar welke kleur? Martijn vindt dat we 'm zo moeten laten.
Oh, de wakizashi staat er nu even niet in, ik moet nog altijd een oldskool ehbo-kistje regelen, en ik moet nog verf van 't glas poetsen + vetvlekken
Ja, ik dacht zelf ook aan zwart. Vanavond maar eens even met Martijn 'samen' beslissen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zwart. Voor het dramatische effect.
Ik wilde het graagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou zoiets dus echt nooit in mn huis aanbrengen, maar ik vind het wel lollig.
Ik zal je nog wel even de PM doorsturen, het was helaas geen groot succesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
@Maria: die sollicitatie van laatst, was dat de faalhazenbirgade? Ik heb je voorbereiding wel meegekregen, maar t daadwerkelijke gesprek niet...
Win! Ik vind het zo ook wel wat hebben, lekker basic en heat-of-the-moment enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Work in progressWil de achterwand misschien ook nog verven, maar welke kleur? Martijn vindt dat we 'm zo moeten laten.
Oh, de wakizashi staat er nu even niet in, ik moet nog altijd een oldskool ehbo-kistje regelen, en ik moet nog verf van 't glas poetsen + vetvlekken
dat heb ik net zomaar uit mezelf gedaan, terwijl ik t pas nog gedaan hadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Mixende_match het volgende:
blegh moet stofzuigen..
@coco, ik zou het zelf ook niet doen, maar is wel grappig opzich
en idd, wie weet hoe de vriendinnen-van- nu over jullie denken haha
Hebben jullie zoveel last van zombies dan? Bij ons valt het reuze meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Limburg he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben jullie zoveel last van zombies dan? Bij ons valt het reuze mee
Ach, de mannelijke vrienden zijn nu in elk geval jaloers dat hij zo'n toffe vrouw heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Mixende_match het volgende:
blegh moet stofzuigen..
@coco, ik zou het zelf ook niet doen, maar is wel grappig opzich
en idd, wie weet hoe de vriendinnen-van- nu over jullie denken haha
Stom!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
yay, afwijzing binnen weer...
nou ja, beter dan niets horen
Zo'n klein stukje heb je wel voor 20euro denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Denk dat we daar het geld niet voor hebben
quote:
Zo die zijn ook rap dan! Maarja, jammer. Maar gelukkig ook geen dreamjob, dat scheelt altijd wel iets denk ik!quote:
ja, nog wel een paar dingen, maar ze hebben hier meestal (niet altijd) de regel dat ze je gewoon niets laten horen als ze je niet uitnodigenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]dan snap ik het.
En jammer, Moblo. Heb je nog iets lopen waar je nog geen afwijzing van hebt gekregen?
Ja, en er stond in de, uiteraard standaard, afwijzing dat ze lang na hebben moeten denken en dat het een moeilijke beslissing wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo die zijn ook rap dan! Maarja, jammer. Maar gelukkig ook geen dreamjob, dat scheelt altijd wel iets denk ik!
Oh, ik dacht dat je voorstelde om dat ding met diamanten te beleggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo'n klein stukje heb je wel voor 20euro denk ik
Diamond plate = traanplaat bij de weg
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en er stond in de, uiteraard standaard, afwijzing dat ze lang na hebben moeten denken en dat het een moeilijke beslissing was
Tuurlijk niet. Ik heb die sollicitatie gisteren om 11 uur 's avonds opgestuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
![]()
Stond er ook nog een reden bij? Heb je uberhaupt redenen gekregen waar je iets mee kan?
Ach misschien hebben ze de aandachtsspanne van een fruitvliegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en er stond in de, uiteraard standaard, afwijzing dat ze lang na hebben moeten denken en dat het een moeilijke beslissing was
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach misschien hebben ze de aandachtsspanne van een fruitvlieg![]()
A: "Heu nog een brief!"
B: "Isset wat?"
A: "Joah ik denk het wel!"
B: "Ohh lekkere koffieeeeHmmmhhh koffieee
"
A: "Oeh ja, koffieeee!"
B: "Wat waren we aan het doen?"
A: "Oh we hebben een brief!"
B: "Zo daar zijn we al lang mee bezig dan hee!"
A: "Echt he! Zuwwehetmaardoendan?"
B: "Ja goeie! De linker of de rechter?"
A: "Was er nog een dan?"
B: "Koffieeee"
A:![]()
B: "Ik ga mailen!"
A: "Goed bezig, B"
Jij bent gewoon de perfecte vriendin nuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wilde het graagGelukkig is m'n man gek genoeg om daarin mee te gaan
Geloof dat zijn vrienden zo'n ding nu allemaal ook willen hebben, en dat alle vriendinnen-van-zijn-vrienden ons vervloeken
Maar vanuit andere sollicitaties misschien? Van wat ik oppik zijn het vrij simpele bijbaantjes, dan vind ik het raar dat je niet eens wordt uitgenodigd...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb die sollicitatie gisteren om 11 uur 's avonds opgestuurd
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"
Je hebt niet gesolliciteerd bij Jiskefet toevallig?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt niet gesolliciteerd bij Jiskefet toevallig?
Dan had er nog bij gestaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt niet gesolliciteerd bij Jiskefet toevallig?
Ik denk dat ik vooral te oud ben... voor de simpele baantjes, zo ook voor deze..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar vanuit andere sollicitaties misschien? Van wat ik oppik zijn het vrij simpele bijbaantjes, dan vind ik het raar dat je niet eens wordt uitgenodigd...
Als je weet waardoor dat komt, dan kan je een en ander aanpassen in cv sollicitatiebrief.
Misschien struikelen ze erover dat je niet native speaker bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |