Ja ik vond het ook wel wat kort door de bocht, maar ze bedoelde het gelukkig ook helemaal niet rot of zo.
Timo heeft nog bijna nooit echt gegeten 's avonds. En dan dus met name gezondere dingen, die weigert hij echt pertinent. Ik heb het een tijdje geleden gevraagd op een bijeenkomst over voeding met een diëtiste erbij op het kdv, maar die kwam niet verder dan dat hij het 10 keer geproefd moet hebben om aan de smaak te wennen.. sja.. dan moet hij het wel eerst uberhaupt één keer in zijn mond stoppen he

En daarna suggereerde ze dat het dan waarschijnlijk wel een strijd zou zijn al, maar dat is het ook niet. Ik dwing hem nooit, ik bied het alleen maar aan. Eet hij niet, prima, dan niet. Hoewel ik ook best wel eens gefrustreerd ervan ben geraakt natuurlijk, maar het is altijd heel gezellig aan tafel. Hoewel hij tegenwoordig weer graag met zijn bestek/bord/eten gooit..
Qua fruit is hij ook erg kieskeurig, maar hij eet dat wát hij wil (alleen druiven en banaan dus) wel erg goed

Hoewel ik nu weer een nieuwe tactiek heb om hem andere soorten fruit te laten eten. Het zelf uitgebreid gaan zitten snijden op een plek waar hij makkelijk bij kan, dan gaan eten en vooral níks aan hem aanbieden of geven, dan komt hij het ineens zelf van mijn bordje afpikken

Dat ga ik dus binnenkort maar eens met komkommer/tomaat of zo proberen, je weet het nooit.. De soorten fruit waarmee ik het tot nu toe gedaan heb heeft hij in het verleden wel erg lekker gevonden, dus dat maakte het misschien wat makkelijker.
Echt gek laat ik me er niet door maken, althans.. meestal niet, maar ik zou wel blij zijn met de gouden tip hoe ik Timo aan het eten krijg 's avonds (en dan dus niet alleen pizza, patat en pannenkoeken)
Die vitaminentabletjes ga ik in elk geval eens halen