hoe heet die cd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:12 schreef simmu het volgende:
ik heb speciaal een klassieke cd voor kinderen aangeschaft. selene kan tingeltangelmuziek trouwens ook wel waarderen (inner sanctum)
wie's er dan de zweefteef dan he!he!![]()
![]()
Nee eigenlijk nooit daarom maak ik me er ook wel zorgen om... Ze is zowieso niet zo een piepert en tot op heden heeft de movicolon nog niets gedaan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Germ Senna, betterschap hoor meiske, niet ziek zijn op vakantie!
En ook beterschap voor Jael! Heeft ze vaker last van haar buik?
Gister een berg cakejes gebakkenn met Dana en ze verheugde zich helemaal op een cakeje. Zijn ze klaar ..hoeft mevrouw ze niet, ze heeft liever rozijntjes...*zucht*
Whehe kladieke muziek, hier ook eens uitproberen?
Kan ook met appelmoes ofzo of iets wat ze wel lekker vind.. Wel vervelend zo, ik kan het ook niet zo bedenken..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja roosvicee laxo, dat hielp mij tijdens de zwangerschap wel aardigHoop dat je meisje snel opknapt!
Punt met Senna is ook dat ze niet van de grote hoeveelheden van iets is. We kunnen wel proberen iets in haar drinken op te lossen, (indien mogelijk) maar ze drinkt gewoonweg niet voldoende om dat dat in een korte periode op te drinken. Daar kan ze dan vlot de hele dag over doen, dat is niet handig natuurlijk. En vla, yoghurt, ze lust het wel, maar ze eet het niet heel erg goed. Gewone pcm hebben we trouwens niet, alleen pcm-zetpillen.
die kinderklassieke heet: "the mozart effect", te vinden in de lokale zweefteefwinkel, tussen de yoga cd'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |