abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100670002
ET wat knap van Nienke! Wow, met 3,5 al los fietsen, knap!

Zo heftig als de groeipijnen van sommige andere kindjes heir, herken ik gelukkig niet. Sneu hoor, als ze zoveel pijn hebben van groter worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100670100
Auwe groeipijn :X
Ik weet het nog ontzettend goed, het is zo'n klote gevoel! Mijn ouders lieten me ook rondjes lopen inderdaad, om de tafel :+ En idd masseren, van boven naar beneden onderbeen in zijn geheel omvatten en naar boven duwen/wrijven. Hielp goed. En ik wilde eigenlijk niet. Ik wilde dat het over was en dat ik gewoon kon slapen }:|
pi_100670157
Groeipijn lijkt me ook wel heel vervelend, Zo zielig, vooral als je ze nog niet kunt uitleggen wat het is, of ze zelf niet kunnen uitleggen wat er precies is.
Dana heeft daar gelukkig nog nooit last van gehad...afkloppen ;)

ET wat knap zeg :)
En Senne die al kleuren kent :), leuk he
Dana kon al tot 10 tellen, maar kan tegenwoordig ook tot 5 tellen in het engels en tot 10 met een beetje hulp :). En ze zegt netjes thank you in het engels ghehe. daar is dora toch wel goed voor he. Als ze straks nou ook nog in het chinees kan tellen heeft ni hoa kailan ook zn vrichten afgeworpen :P
pi_100670177
Leander wil elke ochtend eerst een uurtje bloot zijn. Op een gegeven moment is het wel ok en wil hij kleren aan?
Als we weg moeten, krijg ik hem met die reden zonder problemen kleren aan, dus we laten het maar zo :D
pi_100670182
Whehe :)
pi_100670202
*O* wat knap van Nienke!

Tess heeft gister wer geen middagdut gedaan. Ze sliep om 19.20 maar was heel onrustig. Om 5.30 was ze ook gewoon weer wakker.. Oftewel, die middagdut komt er gewoon weer in. Ze zat vanmorgen al als een zoutzakje op de bank.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100670207
ET, wat gaat ze hard zeg!

Senna, wat goed dat je al kleurtjes kent. Hier was blauw ook de eerste.

Groeipijn is naar. Chris heeft er ook een paar keer last van gehad. Hij lag dan 's ochtends vroeg met verkrampte benen in bed. Zijn knie en heupen helemaal gebogen, en met massage dan langzaam weer terug brengen in gestrekte stand. Daarna nog even wat verder masseren, en dan ging het meestal zonder pcm wel goed.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:30:06 #108
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100670579
Wat goed van de tellende, fietsende, etc kindjes!

Gisteren is het helemaal mis gegaan op het kdv zonder luier. Hij wilde niet op de wc en heeft zich helemaal onder gepoept. Bram had dus al snel weer een luierbroekje aan.

Vandaag weer zonder luier vanaf het opstaan en de teller staat alweer op 2 plasjes en 1 poep op het potje
pi_100670721
Ach wat jammer voor Bram. Misschien toch thuis veilig genoeg om het los te laten, en het kdv nog niet. Komt dat gewoon een beetje later!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:50:16 #110
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100670736
Lijkt mij idd ook. Ik heb nu vakantie, dus we gaan thuis lekker zonder luier verder.
pi_100670847
Oei, groeipijn, dat doet echt zeer. Shit zeg.

Wat knap dat jij al zo veel kleuren kent Senna!

Nienke! Stoere fietsert!

Dana, wat knap dat jij al Engels kan!

Leander, lekker zo in je blootje he?

Hier lijken we nu echt een zindelijk jongetje te hebben. Drukken op de wc vindt hij heel heel heel erg eng, maar dat heeft hij nu toch ook al twee keer gedaan. Plaszindelijk was hij al langer, maar dat kakken doet hem de das om.
Wisten jullie trouwens dat Batman en Superman ook op de wc plassen en hele grote jongens zijn? Volgens M. kun je dat zien omdat ze een onderbroek aan hebben.
pi_100670885
Ach germ, Bram. Op het kdv is natuurlijk ook lastiger als thuis. Bij dana heet het nog redeliuijk lang geduurd voordat het op het kdv goed ging. Thuis is inderdaad toch anders he.

M :) het zijn ook niet voor niks superhelden he ;)
pi_100673517
We hebben cadeautjes gekocht....
Bijna 3 :o
pi_100673906
Wat krijgt ie voor zn verjaardag? :)
pi_100674255
Duplotrein :)

Ow en van Florian een aanvulling op zijn meest gebruikte speelgoed: de houten treinbaan ;) Nu een hijskraan met wat wagonnetjes.
pi_100674327
Wij moesten ons echt inhouden :D Zoveel dingen die hij zo gaaf zou vinden :D
pi_100674974
Ah dat zal vast in de smaak vaallen ja :)

Hehe, ja ik ken he gevoel :D
pi_100678468
Wij zitten in Drenthe voor een weekendje camping en hebben ineens een ziek kind. Op de heenweg nauwelijks geslapen, vooral gejammerd en geklaagd over buikpijn. Ik dacht dat dat na een flinke poepluier wel beter zou gaan, maar inmiddels lijkt ze zieker en voelt ze heel warm. Schaap is pcm halen, hopelijk knapt ze dan wat op.
pi_100678518
Senna snel opknappen hoor :* Beterschap!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100680455
Arme Senna, wat een rottige timing om nu ziek te zijn. Hopelijk knapt ze gauw op miss :* het weer wil ook nog niet zo erg meewerken volgens mij (althans, het is hier nou niet echt lekker)
Fake it till you make it...
pi_100688369
Na de pcm heeft ze een tijdje geslapen, daarna ging het wel weer wat beter. Nu gaat ze naar bed; hoop dat als ze een goede nacht maakt, ze morgen een stuk beter is.

Hier was het eigenlijk best lekker weer! Een paar druppels die nog niet eens motregen mogen heten. Hopen dat het morgen ook zo is!
pi_100689739
Ja ik hoop het ook voor morgen. En voor Senna dat ze zich gewoon weer lekker voelt!
Fake it till you make it...
pi_100690251
Bram, wat jammer jongen dat het op het KDV nog niet lukte, maar komt vast helemaal goed uiteindelijk :)

Arme Senna, dat is niet de bedoeling als je vakantie gaat vieren in Drente :*

Hier ook een meisje dat zich niet lekker voelt. Denk dat het slechte slaapgedrag enzo daar ook een beetje mee te maken had.. Ze klaagde de hele week al een beetje over buikpijntjes, maar dat ging met ups en downs. En ze at verder goed, haar ontlastingpatroon was wel een rommeltje, maar nog niet zo dat ik me zorgen maakte..
Nu waren we vanmiddag in het oosten des lands geweest en op de terug weg heeft ze heel diep geslapen in de auto (ze slaapt nooit meer in de auto) en daarna was ze stil en bleek en wilde niet praten en draaide haar hoofd af en zag er niet lekker uit. Gevraagd of ze pijn had, ja in haar mond, kiezen.
Vanavond bij het naar bed brengen weer piepen en jammeren en het zat me toch echt niet lekker, gaf toen ook aan buikpijn te hebben weer, dus de HAP gebeld voor advies maar daar wilde ze haar toch even zien. Dus ik ben net weer terug, ze had veel ontlasting in haar buikje, dus we hebben movicolon gehad, bah vies spul... Ze heeft netjes een zakje gedronken en daarna heb ik haar naar bed gebracht en ze is zonder sputteren gaan slapen.. Nu hopen dat die movicolon zijn werk gaat doen en dat ze zich snel weer beter voelt!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100690346
Beterschap voor Jael en Senna!

Mijn kind is raar!! Gister en eergister weigerde ze te slapen thuis. Vandaag was ze de hele dag bij mijn ouders en daar is ze zonder tegenstribbelen heel lief gaan slapen. Vanavond sliep ze thuis ook binnen no-time. :?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100690488
oke..volgens mij heeft mn broer met elin gepraat in centerparcs..

zit ze ff t zandkasteel te kijken voor t slapen gaan..

ZAZAAAA en TOTOOOOOOO en KONING KOOOOOOOS
KONING KOOS ISSE PEDO
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')