uw gebeden zijn verhoord.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Winst of verlies.... ik hoop gewoon een mooie pot te zien
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
uw gebeden zijn verhoord.
(tenminste; als ado fan vond ik het een heule mooie pot)
Feyenoord was ook wel superslecht hoor he. Die verdedigers stonden daar gewoon voor jan lul met de rotterdamse achternaam...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mooie pot, lekker de snelheid erin, ik ben zeker tevreden
Alleen de media vind ik steeds kut.bijna altijd als ADO wint van een hogere ploeg heeft ado gewonnen doordat de tegenstander zwak is. NEEEE ADO heeft gewoon erg goed gespeeld en was de betere ploeg
Mooi, wel jammer dat ze joomla gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe site? http://adodenhaag.nl/
Haha ja idd.quote:
Kum en dan Morec in het centrum denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:32 schreef De_kromme het volgende:
Successupporters hier, vorige seizoenen was het drukker.
AZ pakken zondag! Kan me nog een schitterende thuiswedstrijd die we 3-0 wonnen herinneren, blijven hopen.![]()
Wie gaat Sususepa trouwens vervangen, Leeuwin ook nog geblesseerd toch..?
Nah, inderdaad!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:32 schreef De_kromme het volgende:
AZ pakken zondag! Kan me nog een schitterende thuiswedstrijd die we 3-0 wonnen herinneren, blijven hopen.![]()
Wie gaat Sususepa trouwens vervangen, Leeuwin ook nog geblesseerd toch..?
Precies. Dat van de Brom niet met hem verder wilde, had ie lekker voor zich moeten houden. Hij wist toen ook vast al dat ie naar Fietstas ging....quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Hork het volgende:
Hoop dat Luksik idd buiten de ploeg gelaten wordt; verder zie ik Kum liever niet op een backpositie.
Hadden gewoon Pique moeten houden
Alleen aan het einde van het seizoen, en dat was ook grotendeels door supportes van andere clubs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:32 schreef De_kromme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |