Topperdepop!quote:
Niet meer op mobiel, dus;quote:
Ik ben ook out intel. Helaas kon Del Potro het niet bolwerken tegen Cilic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Appeltjesmoes: Gulbis, Del Potro, Tsonga
Ik ga het aanpassen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:17 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ik ben ook out intel. Helaas kon Del Potro het niet bolwerken tegen Cilic.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef franklop het volgende:
Met Szura en TIM86 dezelfde pick, dat kan alleen maar goedgaan
ik geef hem een kans van 100.000.000 op 1 om te winnenquote:
Halve finale wordt Fish tegen Berdych:Pquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef Szura het volgende:
Hoop dat Fish ofwel Berdych faalt, zou de eventuele keuze volgende ronde wat makkelijker maken.
Beter doet Almagro gewoon wattie aan zijn ranking verplicht isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mocht Tsonga verliezen, dan zijn vanaf nu alle Fransen definitief verbannen uit XL's Tennisgame. Hun wedstrijden worden per definitie ongeldig verklaard.
Dat zal iedereen doen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Beter doet Almagro gewoon wattie aan zijn ranking verplicht is
Voor het eerst dat ik zo ver kom denk ik! Ik kies voor ronde nummer 6 de winnaar van Berdych & Tipsa. Ik hoop op Berdych. Dan kies ik voor ronde 7 Djokovic (of Monfils/Almagro, maar daar ga ik niet van uit).
Fransen doen het vooralsnog toch best aardig de laatste tijd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mocht Tsonga verliezen, dan zijn vanaf nu alle Fransen definitief verbannen uit XL's Tennisgame. Hun wedstrijden worden per definitie ongeldig verklaard.
Niet echtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Halve finale wordt Fish tegen Berdych:P
omdat ik die clown niet vertrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:30 schreef Mykonos het volgende:
Vrijwel iedereen koos een paar ronden geleden toch voor Fish?Die mensen hebben nu wel een probleempje. Ik verbaasde me er toen al over dat ik de enige was die Monfils koos (tegen Troicki, met een QF tegen Djoko in het vooruitzicht). Anyway:
Pick 6: Fish
Oh jij bent echt goed. Mag ik jou aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:30 schreef Mykonos het volgende:
Vrijwel iedereen koos een paar ronden geleden toch voor Fish?Die mensen hebben nu wel een probleempje. Ik verbaasde me er toen al over dat ik de enige was die Monfils koos (tegen Troicki, met een QF tegen Djoko in het vooruitzicht). Anyway:
Pick 6: Fish
Salamando: Dolgopolov, Tipsarevic, Gasquet, Fishquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef Salamando het volgende:
Hey, volgens mij heb ik nog een pick 6 over met mijn blindpicks, of kijk ik verkeerd?
Tipsarevic heb ik nog niet gepakt toch?
Zo niet, Tipsarevic!
Oh, mijn blindpicks hebben me dan toch nog tot dag 5 gevracht zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
Salamando: Dolgopolov, Tipsarevic, Gasquet, Fish
En gisteren was je schoolziek ofzo
Gastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oh jij bent echt goed. Mag ik jou aanraken?
PICK6: Tipsy
precies, hier hetzelfde. No guts no gloryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Tipsarevic verliest.
Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. Maar ja, voor het uitspelen toch maar het risico genomen.
Ah, vrienden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:16 schreef -Vaduz- het volgende:
We spelen beiden het toernooi uit, hoop ik.
We zijn vrienden.
Ik heb zeer goede ervaringen met een soulmate.quote:
quote:Op
zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Mykonos het volgende:
Oh, ik zal mijn pick 7 ook vast doorgeven.
Pick 7: Djokovic
Mass picks FTW... Alleen dag op 3 en 4 zie je verschillen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
APK: Dolgopolov, Troicki, Gasquet, Berdych, Tsonga, Fish
franklop: Anderson, Troicki, Gasquet, Tipsarevic, Tsonga, Fish, Djokovic
intel: Dolgopolov, Troicki, Karlovic, Wawrinka, Tsonga, Fish, Djokovic
Mykonos: Dolgopolov, Troicki, Wawrinka, Monfils, Tsonga, Fish
norich: Dolgopolov, Troicki, Gasquet, Berdych, Tsonga, Fish, Djokovic
Szura: Dolgopolov, Troicki, Monfils, Tipsarevic, Tsonga, Fish, Djokovic
Tim86: Dolgopolov, Troicki, Wawrinka, Tipsarevic, Tsonga, Fish
Vaduz: Dolgopolov, Troicki, Monfils, Wawrinka, Tsonga, Fish, Djokovic
Die worden altijd beloond. Laatste toernooien niet meegegaan en er telkens vroeg uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Mass picks FTW... Alleen dag op 3 en 4 zie je verschillen.
op een dag zal je moed uitbetaald worden!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Die worden altijd beloond. Laatste toernooien niet meegegaan en er telkens vroeg uit
en in mijn geval ook dag 1....quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Mass picks FTW... Alleen dag op 3 en 4 zie je verschillen.
Neenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef franklop het volgende:
geen PM gehad dan? we starten morgen direct weer
goede link trouwens in de PM, gelijk maar gebruik van gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je inbox deed het nooit, dus ik had je maar van de lijst gehaald.
Probeerde jij mij liefdesbriefjes te sturen dan? Nee is prima. Houd het zo wel in de gaten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je inbox deed het nooit, dus ik had je maar van de lijst gehaald.
Nice one, Intelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gefeliciteerd intel, met deze klinkende overwinning! APK, franklop, intel, Mykonos, norich, Szura, Tim86 en Vaduz ook natuurlijk.
op 1 of andere manier ben ik toch weer voor je terecht gekomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:57 schreef Szura het volgende:
Poe die uitslag van vorige week had ik echt hard nodig
Ja op de XL-ranking bestond het overgrote deel van m'n punten uit het grasseizoen, dat ik dit jaar niet zo goed heb gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
op 1 of andere manier ben ik toch weer voor je terecht gekomen
Ik speelde wel mee, ik ben per abuis mezelf vergeten in de lijst!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef XL het volgende:
Intel, o grote winnaar van dat andere toernooi, waarom speel je dit toernooi niet mee?
Heb je tips voor mij, want ik ben onverwachts in de tweede ronde beland!
En waar slaat die opmerking op?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
APK voor het vierde toernooi op rij op #1, maar hij neemt (samen met norich) ruim afstand van de rest met de toernooizege in Montréal! Ook in de XL-ranking neemt hij de leiding, waarbij ook opvalt dat Vector_SLD voor het eerst dit seizoen (na 15 toernooien) buiten de top-twee valt!
Ondergetekende schiet in de XL-ranking ook omhoog, maar liefst tien plaatsen. Dit gaat o.a. ten koste van danusz1986, die 12 plaatsen zakt! Maarja, dat boeit niemand natuurlijk.
Hap nou niet, je naam is willekeurig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
En waar slaat die opmerking op?
Jah dat snap ik, maar die opmerking erachteraan hoef je er niet bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hap nou niet, je naam is willekeurig.
Moet je tegen kunnen. Ik wacht nog altijd op het moment dat ik de grond ingetrapt word door Intel. Lijkt me mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Jah dat snap ik, maar die opmerking erachteraan hoef je er niet bij.
idd, ik sta al het hele jaar vermeld in de OP, word je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je tegen kunnen. Ik wacht nog altijd op het moment dat ik de grond ingetrapt word door Intel. Lijkt me mooi.
Hoe was Lesbos?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef norich het volgende:
Zo, terug van vakantie. Vaduz bedankt voor het doorgeven van m´n picks.
Patsertje. Met je ik post 's morgens vast een PICK3 terwijl de rest al exit is. Moette hier komme.quote:
lang zal het vast niet duren ik heb dit seizoen volgens mij nog geen kwartfinale gehaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Patsertje. Met je ik post 's morgens vast een PICK3 terwijl de rest al exit is. Moette hier komme.
Een beetje hoeren en sloeren? En Vaduz ondertussen maar blijven hopen...quote:
8 dagen Malgrat de Mar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Szura het volgende:
Als fanatiek XL-gamer ben ik natuurlijk precies als de US Open begint weer terug
Vijf dagen te laat! Hoop slowchat de laatste tijd! Er wordt niet goed genoeg gepresteerd hier...quote:
Iemand die Frank en Frederik linksboven heeft staan is zelf flikkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef franklop het volgende:
Ze noemen Kos toch het homo-eiland?
Jongens, hou het netjes he! Ik heb alvast een post-report geplaatst, wees gewaarschuwd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Iemand die Frank en Frederik linksboven heeft staan is zelf flikker
Ik heb precies hetzelfde..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef Timm-E het volgende:
Grr ik durf niks. Monfils durf ik niet, Almagro niet, Ferrer/Simon niet en Murray eigeniljk ook niet...
Nou toch maar Murray dan...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Iemand die Frank en Frederik linksboven heeft staan is zelf flikker
Denk het wel, toch lichte twijfel hier, berdych is goed bezig. Zat eigenlijk eerst aan nadal te denken gisteren heel kort paar games gezien maar ook daar ben ik niet van overtuigd en fedje blijft Koningquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef Timm-E het volgende:
Wordt voor iedereen hetzelfde denk ik.
5. Federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |