Bolknakken wel te verstaanquote:
Ik kan niet rollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die rookt gewoon Javaanse Jongens driekwart.
Ik neem tuitknap, bolknak ziet er meteen asociaal uit en tuitknak rookt lekkerder.quote:
Alles is slecht voor je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:12 schreef Dalando het volgende:
Gewoon drinken. Roken is slecht voor je.
Maak een troll aan met een fake identiteit, wees een 21 jarige jongen ofzo, en zeg dat je van metal houd, en dan kuttopics aanmaken. Zo lastig is het niet.quote:
De enige echte amenth.quote:
Sperziebonen ook?quote:
Rauwe waarschijnlijk wel.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
Ik geef je wel keer doekje Cholorform.
Weet al wat het is, geen auto-oplader voor mn iPod.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, ik zou het serieus kunnen doen morgen, heb geen verplichtingen, geen familie ofzo, geen afspraken/werk waar ik heen moet. Even tegen de buren zeggen dat mn kat eten moet en klaar.
Oké.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, dat je niks meer weet.
Slecht smoesje hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet al wat het is, geen auto-oplader voor mn iPod.
Bijvullen.quote:
"Zeg mevrouw, ruikt deze doek naar chloroform?"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
Ik geef je wel keer doekje Cholorform.
Klinkt dubieus, maar ja.quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Zeg mevrouw, ruikt deze doek naar chloroform?"
melk drinken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:17 schreef Chloroform het volgende:
Zucht, ik verveel me echt de pleuris en heb geen slaap.
Wat wil je doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:17 schreef Chloroform het volgende:
Gatverdamme, melk.quote:
Moe worden en plezier hebben dan maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:17 schreef Chloroform het volgende:
gwn vakantie togquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef amenth het volgende:
haha jullie rijden allemaal in peugeots zeker uitkeringtrekkers die nie slapen o dit tijdstip
Studentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef amenth het volgende:
haha jullie rijden allemaal in peugeots zeker uitkeringtrekkers die nie slapen o dit tijdstip
ja tochquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef amenth het volgende:
DDR doen maar geen zin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moe worden en plezier hebben dan maar.
Onze Volvo trekt dat lullige BMWtje van je er zo uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef amenth het volgende:
Nee, werkloos. Geen uitkering though.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:19 schreef amenth het volgende:
wtf am I reading..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
daar zit anxtypolionet in zorgt ethiopië dat je sabel in slaap valt
quote:
quote:
Lactoseintolerant?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]Vlieg in je melk, melk nog viezer gemaakt.
wax museum in de woestijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:23 schreef Chloroform het volgende:
You'd think it would melt.quote:
Nee.quote:
Dan verzamel je al je vliegen-uit-de-melk, en dan pureer je die als je ongeveer ~35 vliegen hebt, door je melk heen roeren, Hmmm.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:23 schreef Chloroform het volgende:
ja heel ergquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef Nectar het volgende:
Lol mij avatar is een beetje outdatrd eek ik :d
je avatar is inderdaad een beetje outdatrd, dat eek ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef Nectar het volgende:
Lol mij avatar is een beetje outdatrd eek ik :d
Dude.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan verzamel je al je vliegen-uit-de-melk, en dan pureer je die als je ongeveer ~35 vliegen hebt, door je melk heen roeren, Hmmm.
Ja zoiets.quote:
Liefde van mijn leven.quote:
Hey, heb je pics?quote:
wats er zo bijzonder aan hangtieten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:28 schreef amenth het volgende:
wats er zo bijzonder aan haar kleine tiete
Hatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:28 schreef amenth het volgende:
wats er zo bijzonder aan haar kleine tiete
als je niet zo kleine tieten als haar hebt heb je echt niet meteen hangtieten fso :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:29 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
wats er zo bijzonder aan hangtieten?
nooit anaal gedaan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:30 schreef monkyyy het volgende:
Naar de hel lijkt me echt kut joh, 1000 jaar lang in je kont geneukt worden door de duivel enzo, niet echt iets om naar uit te kijken.
jelly?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
als je niet zo kleine tieten als haar hebt heb je echt niet meteen hangtieten fso :S
later als je groot bent welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
als je niet zo kleine tieten als haar hebt heb je echt niet meteen hangtieten fso :S
Alleen als je al überhaupt gelooft in die onzin word je in je kont geneukt je hele leven lang.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:30 schreef monkyyy het volgende:
Naar de hel lijkt me echt kut joh, 1000 jaar lang in je kont geneukt worden door de duivel enzo, niet echt iets om naar uit te kijken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
op haar tieten iig niet want waar zijn ze? :S
tussen haar schouders waar ze horen. die van jouw hangen over je navel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over haar maar over jou.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
kan je datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
tussen haar oksels waar ze horen. die van jouw hangen over je navel.
Nee, jij wel?quote:
bewijs het tegendeel maarquote:
Als jij geen bewijzen hebt wrm zou ik dan wel moeten tonen?quote:
hatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef amenth het volgende:
jullie zijn allemaal sjappies man allemaal skir en haten op turken maar stiekem woude jullie allemaal dat je turks was zijn teminsten it zulke watjes en veel geld en goeie familie ipv jullie verplichte verjaardagsgezelligheid ik ben beetje agressief door mn niewue testesteron kuur maar dit vind ik sowieso altijd al
Haar tieten hangen niet. Bewijs nu in je DM.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als jij geen bewijzen hebt wrm zou ik dan wel moeten tonen?:
Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef amenth het volgende:
jullie zijn allemaal sjappies man allemaal skir en haten op turken maar stiekem woude jullie allemaal dat je turks was zijn teminsten it zulke watjes en veel geld en goeie familie ipv jullie verplichte verjaardagsgezelligheid ik ben beetje agressief door mn niewue testesteron kuur maar dit vind ik sowieso altijd al
Veel geld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef amenth het volgende:
omdat jij over tieten begon te zeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als jij geen bewijzen hebt wrm zou ik dan wel moeten tonen?:
ik heb gewoon niks beters te doen sryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:35 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
omdat jij over tieten begon te zeuren.
aight coolquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:34 schreef amenth het volgende:
mja boeit niet kom maar met bewijs dat ze niet hangen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks beters te doen sry
Komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:36 schreef monkyyy het volgende:
Zeg het ze amenth, ik voel me als Zweedse ook achter gesteld en gediscrimineerd. Goed dat het eens gezegd wordt. [ afbeelding ]
Vrouwen met engelenvleugels op hun rug enzo, ja toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:36 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet soms hard huilen als ik sommige tattoo's zie ;__;
ik ook. al kunnen een of twee niet gekleurde wel leuk zijn. Piercings zijn erger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:36 schreef Gridlok het volgende:
o k iquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:36 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
mja boeit niet kom maar met bewijs dat ze niet hangen dan
Of trampstampsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen met engelenvleugels op hun rug enzo, ja toch.![]()
Ik wil misschien ook wel een tattoo nemen. Maar geen uitgebreide in kleur ofzow. Gewoon 4 letters in het zwart, niks plaatjes erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:36 schreef Gridlok het volgende:
"kei"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:38 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Flinder kei mooi toch? xD xD
Ja mooi..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:38 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
waarom dan niet gewoon een rups die in haar hol kruipt toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:38 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:40 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets zou ik wel willen op onder-arm, wel andere highlight kleur.
Hmm, ja, beetje slechte grap dan vind ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:49 schreef amenth het volgende:
zou zonde zijn als die dood is ja maar is denk ik niet zo man
Zit vrij veel achter de pc ja. Maar kom wel dagelijks buiten hoor als je dat bedoelt, sport 4x in de week, boodschappen, vriendje ditdat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:51 schreef amenth het volgende:
monky zit jij dag en nacht achter pc ofzo dit en je "werk"
Heb je een vriendje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zit vrij veel achter de pc ja. Maar kom wel dagelijks buiten hoor als je dat bedoelt, sport 4x in de week, boodschappen, vriendje ditdat.
Maar als ik thuis ben zit ik achter de pc of tv aan het kijken
Ja!quote:
Och, wat jammer nou.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:53 schreef Dalando het volgende:
Da's goed ik heb ook een vriendin, maar helaas zullen wij dan nooit neuken monkyyy.
Zie post daaronder.quote:
hangt er vanaf van wat je mooi vindquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:54 schreef amenth het volgende:
haha kan best maar ze zal wel nie mooi zijn
Goeiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga toch maar proberen te slapen. Doei kiddo's.
Weltrusten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
Doei doeiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
Trusten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
meisjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Linker, vriendin van Amenth.
rustig aan mattiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
of vrouwen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja vriendinnen zijn meestal meisjes.
22quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe oud jij bent.
Jolig-Aapje in een megaTuTu, anders nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wow jou heb ik lang niet gezien.
Prima.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jolig-Aapje in een megaTuTu, anders niet![]()
Hoe gaat het?
Trustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Prima.Wel een beetje moe, dus ga nu maar slapen.
Weltrusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |