Bolknakken wel te verstaanquote:
Ik kan niet rollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die rookt gewoon Javaanse Jongens driekwart.
Ik neem tuitknap, bolknak ziet er meteen asociaal uit en tuitknak rookt lekkerder.quote:
Alles is slecht voor je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:12 schreef Dalando het volgende:
Gewoon drinken. Roken is slecht voor je.
Maak een troll aan met een fake identiteit, wees een 21 jarige jongen ofzo, en zeg dat je van metal houd, en dan kuttopics aanmaken. Zo lastig is het niet.quote:
De enige echte amenth.quote:
Sperziebonen ook?quote:
Rauwe waarschijnlijk wel.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
Ik geef je wel keer doekje Cholorform.
Weet al wat het is, geen auto-oplader voor mn iPod.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, ik zou het serieus kunnen doen morgen, heb geen verplichtingen, geen familie ofzo, geen afspraken/werk waar ik heen moet. Even tegen de buren zeggen dat mn kat eten moet en klaar.
Oké.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, dat je niks meer weet.
Slecht smoesje hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet al wat het is, geen auto-oplader voor mn iPod.
Bijvullen.quote:
"Zeg mevrouw, ruikt deze doek naar chloroform?"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
Ik geef je wel keer doekje Cholorform.
Klinkt dubieus, maar ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |