Oepsssquote:
Hallo.quote:
Cashback. Maar hier is een speciaal topic voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef vannilesoep het volgende:
Goed zoNu durf ik het te vragen. Heb eens een film gezien, weet alleen niet meer zo goed hoe die ging. Was een jonge gozer (kunstenaar achtig figuur) die niet kon slapen, ging 's nachts in een supermarkt werken. Enzo, weet iemand welke film dat was?
![]()
Dat was het inderdaad! Thanks, vette film man. Heb vast over dat topic heengekeken... Ik denk omdat ik er niet specifiek naar gezocht hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Cashback. Maar hier is een speciaal topic voor.
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.quote:
Ik dacht dat jij in België zat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.
Ik ga er donderdagavond naar toe trouwens
Klopt, maar ben nu bij mijn schoonfamilie in Zuid Frankrijkquote:
Trouwens, die Spaanse is correct, maar ik bedoelde dat ik er met mijn Living Skin naast zat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.
Ik ga er donderdagavond naar toe trouwens
Mooi geregeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, maar ben nu bij mijn schoonfamilie in Zuid Frankrijk
Haha, ja hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Doff het volgende:
[..]
Mooi geregeld(mits je een leuke schoonfamilie hebt
).
1 momentje geduld aubquote:
Gewoon naar China Town, lekker (echt Chinees) eten en goedkoopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef wyccie het volgende:
Vraag voor ik ga slapen aan Gil:
wat is een leuk en goedkoop restaurantje in Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |