Geen idee, wellicht Whitney Houston?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
NIemand een idee? Of is iedereen bang dat het topic sluit?
Goedkoop bier en hoerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef picodealion het volgende:
Sziget Festival, Budapest. Lekker 10 dagen chillen in de zon met goede muziek.
En daar moet jij voor naar Sziget...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En daar moet jij voor naar Sziget...![]()
Eerder twee redenen om ergens níet te komen.
Ik ken Hongarije alleen van verhalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En daar moet jij voor naar Sziget...![]()
Eerder twee redenen om ergens níet te komen.
Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken Hongarije alleen van verhalen
Dat wil je ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.
Jij zit nota bene in dat wereldjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Het bier was er goedkoop, de hoeren zou ik niet weten.
Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat je het verschil weet.
Jij heb ons wat uit te leggen picoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.
Lara Cox inderdaad, oef!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
Dat was ik. Ik dacht dat. Kwam er zojuist ook achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |