Wat heerlijk. Een vrouwtje die je laat doen waar je zelf zin in hebquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. En aangezien we geen kinderen willen, heb ik ook nog tijd om mass effect 2 voor de vierde keer uit te spelen (vrouwlief slaapt allang)
Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent.quote:
Huh!?quote:Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer![]()
Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht.quote:Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebbenZal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bold & the Beautiful is er niks bij
Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heerlijk. Een vrouwtje die je laat doen waar je zelf zin in heb
Ken het gevoelquote:Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent.
Lang en saai verhaal.quote:Huh!?
Ik sta met beide benen op de grond. En alleen mijn kinderen tellen, dus ik kan alles vrij makkelijk langs me heen schuivenquote:Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht..
Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.
I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensen
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!
Sterkte!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ook leuk. Nog 5 uur voor ik moet opstaan.
Naar bed dan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ook leuk. Nog 5 uur voor ik moet opstaan.
Goed om te lezenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:28 schreef lamers het volgende:
Wow waar een fotocollage al niet toe kan leiden als beginnend gespreksonderwerp.
Maar ik wou even melden dat ik net There Will Be Blood heb gekeken en er zeker geen spijt van heb. Tijdens het kijken dacht ik soms wel ik snap niet wat iedereen hier zo geweldig aan vind maar het einde maakt het helemaal af. Echt schitterend. Daniel Day-Lewis heeft de oscar meer als verdiend voor deze rol. Subliem.
Niet zo happen allemaal, jezus...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ik spreek je over 10 jaar nog wel
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldequote:The Fugitive
ER Doctor (uncredited)
Looooolquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Polley's credit bij The Fugitive:
[..]
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldeLekker ziekenhuis...
Kan prima, Doogie Howserquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Polley's credit bij The Fugitive:
[..]
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldeLekker ziekenhuis...
Die was toen 12quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
Geen idee
Die eerste lijkt op Owen Wilson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |