abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100701022
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Beetje bindingsangst? ;)
Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen. :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100701094
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:
Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.
Het is gewoon een cadeautje, leuk om die momenten terug te zien. Jij maakt nooit foto's van een gebeurtenis of vakantie?
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef Sands het volgende:
En dat nog in je eentje doen ook
:D
Het was leuker geweest als we samen om die foto's kunnen lachen, maar het is nog een verrassing.
pi_100701107
Ahum... wyccie... nieuwe vraag? O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100701256
Ja ja, sorry, was even met meerdere dingen bezig. Niet meer met de foto's overigens.
pi_100701335
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen. :@
Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:03 schreef wyccie het volgende:
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.
Het is gewoon een cadeautje, leuk om die momenten terug te zien. Jij maakt nooit foto's van een gebeurtenis of vakantie?
Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"

En, hoevaak blijf je zoiets terugkijken?
pi_100701355
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.

[..]

Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"

Why you mad bro?
pi_100701421
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:
Zulke foto's en vakanties zijn het niet.
quote:
Ik twijfel nog of het een boekje wordt of een echte collage in lijst. En tsja...die laatste moeten ze wel ergens in huis ophangen (in ieder geval als ze weten dat ik langskom ;)), dus dan best vaak.
pi_100701549
En ik denk trouwens dat bindingsangst of een blauwtje lopen hier niks mee te maken heeft.
En ook niet dat Robby mad is.
Het is gewoon een verschil van opvatting. Of tijdsbesteding. ;)
pi_100701698
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef wyccie het volgende:
En ik denk trouwens dat bindingsangst of een blauwtje lopen hier niks mee te maken heeft.
En ook niet dat Robby mad is.
Het is gewoon een verschil van opvatting. Of tijdsbesteding. ;)
De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
pi_100701723
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:

[..]

De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
_O-
pi_100701852
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_100701920
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.
Ja, jij bent verloren....
pi_100701994
Ik spreek je over 10 jaar nog wel :')
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_100701998
Ik ken de fotoservice van de Hema, maar voor een lijst vind ik het leuker als het echte, losse foto's zijn. Daarbij heb ik een prima printer en fotopapier en vind ik het leuk om te knippen en plakken. :Y)

Trouwens, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Ik heb regelmatig op studentenkamers fotocollages gezien van meiden met allerlei fotootjes en plaksels van hun bff, van het stappen en dat soort dingen. Nou ja, dat idee is het dus niet.

Als jij de enorme lijsten met foto's van vakanties en reizen hebt gezien die er bij die ene vriendin in huis hangen, dan zul je het meer begrijpen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Robby87 het volgende:
Hee, nu word je wel vervelend.
pi_100702056
quote:

[..]

Ik zou wel willen wat Dragon heeft ^O^
pi_100702139
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.
Had je verzwegen dat je kinderen hebt? :P

Als je er niks over wilt vertellen, prima.
pi_100702144
quote:

[..]

En dan dacht ik nog wel dat ik een negatieve instelling heb :')

quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit soort van :P
pi_100702175
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef wyccie het volgende:
[..]

Hee, nu word je wel vervelend.
Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar ;)
pi_100702196
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.
Had je verzwegen dat je kinderen hebt. :P
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren waren :P

Ze was nog niet toe aan een relatie ;(
pi_100702208
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar ;)
En tegen hun 30e beginnen ze zich zorgen te maken :P
pi_100702385
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren waren :P

Ze was nog niet toe aan een relatie ;(
Vond je haar al langer leuk?
pi_100702496
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.

[..]

Vond je haar al langer leuk?
Wyccie wilt zich settelen? :P

Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer :') Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben :') Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
pi_100702549
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wyccie wilt zich settelen? :P

Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer :') Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben :') Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh ok :')
pi_100702585
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef Sands het volgende:

[..]

Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh ok :')
Bold & the Beautiful is er niks bij :7
pi_100702593
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het heerlijk. En aangezien we geen kinderen willen, heb ik ook nog tijd om mass effect 2 voor de vierde keer uit te spelen (vrouwlief slaapt allang)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')