Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen.quote:
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:
Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
quote:
Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen.
Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:03 schreef wyccie het volgende:
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.
Het is gewoon een cadeautje, leuk om die momenten terug te zien. Jij maakt nooit foto's van een gebeurtenis of vakantie?
Why you mad bro?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.
[..]
Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"
En, hoevaak blijf je zoiets terugkijken?
Zulke foto's en vakanties zijn het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:
Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"
Ik twijfel nog of het een boekje wordt of een echte collage in lijst. En tsja...die laatste moeten ze wel ergens in huis ophangen (in ieder geval als ze weten dat ik langskomquote:En, hoevaak blijf je zoiets terugkijken?
De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef wyccie het volgende:
En ik denk trouwens dat bindingsangst of een blauwtje lopen hier niks mee te maken heeft.
En ook niet dat Robby mad is.
Het is gewoon een verschil van opvatting. Of tijdsbesteding.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
Ja, jij bent verloren....quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.
Hee, nu word je wel vervelend.quote:
Ik zou wel willen wat Dragon heeftquote:
Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.quote:
En dan dacht ik nog wel dat ik een negatieve instelling hebquote:
Dit soort vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen wat Dragon heeft
Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maarquote:
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren warenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.
Had je verzwegen dat je kinderen hebt.
En tegen hun 30e beginnen ze zich zorgen te makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar
Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:
Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar
Vond je haar al langer leuk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren waren
Ze was nog niet toe aan een relatie
Wyccie wilt zich settelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.
[..]
Vond je haar al langer leuk?
Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh okquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wyccie wilt zich settelen?
Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keerOf ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben
Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Bold & the Beautiful is er niks bijquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh ok
Ik vind het heerlijk. En aangezien we geen kinderen willen, heb ik ook nog tijd om mass effect 2 voor de vierde keer uit te spelen (vrouwlief slaapt allang)quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |