Heb wel een paar keer dubbel gelegen bij het bekijken van de foto's. Kan ik van deze slowchat niet zeggen.quote:
Omdat het kan, Sands.quote:
Jij maakt nooit leuke dingen mee met je vrienden, waar je toevallig foto's van hebt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Robby87 het volgende:
Ik probeer mij er iets bij voor te stellen wyccie, maar het lukt me niet.
Tuurlijk heeft hij dat wel. Dat heeft iedereenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij maakt nooit leuke dingen mee met je vrienden, waar je toevallig foto's van hebt?
Hijzelf blijkbaar ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
Kan me Will Smith totaal niet als Neo voorstellen.
Ja, maar dat lopen voor Wild Wild Westquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hijzelf blijkbaar ook niet![]()
Zelfkennis is nooit weg.
Morgan Freeman weet er wel raad mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat lopen voor Wild Wild West_!
Een stoere neger tussen de cowboys![]()
Morgan Freeman kan allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Morgan Freeman weet er wel raad mee.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Morgan Freeman weet er wel raad mee.
Wat is er niet aan te snappen? Dat ik dat op een zaterdagavond doe, of dat ik überhaupt een fotocollage maak?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap niet dat jij een zaterdagavond kunt vullen met het maken van een collage voor 2 vriendinnen om jullie vriendschap te duiden, dat gaat er bij mij niet in.
Iedereen doet toch waar ie zelf zin in heeft op zaterdag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te snappen? Dat ik dat op een zaterdagavond doe, of dat ik überhaupt een fotocollage maak?
Idd, zoals bireren en pokeren- hikquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen doet toch waar ie zelf zin in heeft op zaterdag?
Gisteren gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Idd, zoals bireren en pokeren- hik
Ik dacht dat er breien stond. Breien vind ik lastig, haken kan ik wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef DragonFodder het volgende:
Idd, zoals bireren en pokeren- hik
I blame the Canadians.quote:
Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te snappen? Dat ik dat op een zaterdagavond doe, of dat ik überhaupt een fotocollage maak?
En dat nog in je eentje doen ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
Niet zo lief Robbyquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
quote:
Jij snapt hetquote:
Beetje bindingsangst?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |