Post jij hem dan maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef FCTVCF het volgende:
Haha goeie PM 100 % Tukker. Ik wist het wel, maar wou je even uitdagen om het hier te posten.
Ik zou niet durven. Misschien heeft ze wel een lekker jong en vrijgezel zusje...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef FCTVCF het volgende:
Haha goeie PM 100 % Tukker. Ik wist het wel, maar wou je even uitdagen om het hier te posten.
gewoon doodspuiten. veel beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo dan
vandaag achter thuis, voor thuis en in de steeg naast het huis al het groen tussen de stenen vandaan gehaaldklinkt als kutwerk, is het ook, maar het resultaat mag er wezen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag achter thuis, voor thuis en in de steeg naast het huis al het groen tussen de stenen vandaan gehaald
misschien een optie als bijhouden me teveel werk isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon doodspuiten. veel beter
gelukkig niet, daar hebben we tegenwoordig wat anders voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is hoerig werk ja. Met zo'n krabbertje?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is hoerig werk ja. Met zo'n krabbertje?
Dat is een beter ding ja. Moet ik ook nog eens halen voor het mos op m'n dakpannen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien een optie als bijhouden me teveel werk is
[..]
gelukkig niet, daar hebben we tegenwoordig wat anders voor
[ afbeelding ]
Op een ander forum waar iemand post kregen we het erover. Ik kijk op FOK en zie dat ze hier post. Puur toeval verder niets doorlopen alles.quote:
wit of doorzichtig?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is een beter ding ja. Moet ik ook nog eens halen voor het mos op m'n dakpannen.
Ik ken trouwens via-via iemand die alle voegen tussen de tegels in de achtertuin vol heeft gespoten met siliconkit.Misschien ook een optie voor jou?
Ik schat tussen de 70 en de 90.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wit of doorzichtig?en het is inderdaad een optie, maar ik wil niet weten hoe f*cking veel bussen kit ik dan nodig ga hebben
en die krabber is trouwens van de Aldi
paar euro per bus, dan praat je over 200-300 euroquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik schat tussen de 70 en de 90.
Zwart. Maar die had connecties bij 'de bouw'. Dus kon er waarschijnlijk wat goedkoper aankomen dan normale stervelingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wit of doorzichtig?en het is inderdaad een optie, maar ik wil niet weten hoe f*cking veel bussen kit ik dan nodig ga hebben
en mijn krabber is trouwens van de Aldi... heel nu al flink wat draden verloren, maar voor dat geld is dat geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |