SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Record van ons is 18 in een golf 3. Maar daar moet wel bij gezegd worden dat die geen motor had.
is het zo'n lelijke fiat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:26 schreef emzor1994 het volgende:
In onze auto zitten gewoon 9 zitplaatsen
O maar dat is nog best nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nop, land rover defender:
[ afbeelding ]
Maar de onze ziet er iets beter uit dan deze
Ik ga toch niet weken van tevoren dat aankondigenquote:
nouja, ik ook niet. wel dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga toch niet weken van tevoren dat aankondigen
Ik dacht dat ik het al eerder had gezegdquote:
gratis croissants jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het al eerder had gezegd
Had je anders een cadeautje gekocht?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
toen ik jong was, 14 ofzo, ging ik een halfjaar/driekwartjaar van te voren in mn msnnaam aftellen wanneer ik op vakantie ging
wat lieeeefquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_________!
Toen ik 7-10 was maakte mijn moeder altijd aftelkalenders voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |