verklapt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef moonmovies het volgende:
Verklapt - kijk welke computer en laptop ik heb - topic
shit nu weten we t allemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef moonmovies het volgende:
Verklapt - kijk welke computer en laptop ik heb - topic
Logisch met jouw kopquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Superthomas het volgende:
alleen is die van mij zonder webcam.
Oh Noesssss....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Teezie het volgende:
serieus mijn vader heeft dezelfde laptop
He Joeysmod.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
Computerprobleem?
[ afbeelding ]
geen geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef cvboer het volgende:
Het aanschaffen van een beter pc was nog niet in je opgekomen?
linux is the solution.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef rickyszz het volgende:
Heb ik eindelijk nieuwe onderdelen Mobo ram etc,
Wil die Windows 7 niet booten
TYFUS FOK AIDS SMEGMA TERINGquote:
wat een kut dingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Bushalte het volgende:
Mijn gaming rig:
i5 2500k
560 Ti Twin Frozr II
4 Gb 1333 MHz RAM
En nu bij de crew zitten.quote:
acerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
3 jaar oud vindende pc van mn pa is 11 jaar oud en doet het nog steeds
En die laptop heb ik ook gehad. Na 3 jaar was ie kapot
grappig, want ik zit nu achter de laptop en, ondanks dat iemand over het scherm heeft gekotst en de 3 toets mist, werkt hij nog prima.quote:
kwam door het logo dat kotsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Superthomas het volgende:
[..]
grappig, want ik zit nu achter de laptop en, ondanks dat iemand over het scherm heeft gekotst en de 3 toets mist, werkt hij nog prima.
Amd phenom x2 555quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Bushalte het volgende:
Mijn gaming rig:
i5 2500k
560 Ti Twin Frozr II
4 Gb 1333 MHz RAM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop