Hoeveel nodig je er uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef bioloogje het volgende:
Zo de mensen zijn uitgenodigd. Als het goed is past het redelijk in de AID. Ben benieuw wat het wordt.
6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenquote:
Best leuk om te doen lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenDie reageerden allemaal niet op de mail. Maar de tijd begint te dringen, dus het moest wel op deze manier
Ach ja, anders zoek ik zelf wel iemand uit
Maar Saxofoontje zit erbij hoor
Gefeliciteerd! Hopen dat het klikt daar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef dralion13 het volgende:
Eindelijk is mijn hoop op een kamer gegroeid
Ik kan bij een studentenhuis logeren tijdens de AID met kans op een kamer
volgens mij zijn er veel eerstejaars die meedoen, maar ook genoeg Masterstudenten hoor! Al zijn dat vaak internationalen, lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?![]()
dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:06 schreef dralion13 het volgende:
Ik zit in een kamer via kamernet, geen verenigingshuis dus.
Ik heb een mailtje gekregen waar de tijd in staat dat ik me moet melden. Dit staat bij mij ook op myAID.
Als je het niks vindt mag je de andere kant van de deur gaan keuren!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!
MSc's zitten in een speciaal MSc groepje.. Wel veel buitenlanders, maar meestal toch ook wel een paar Nederlanders in een groepjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?![]()
Heb je wel een beetje een idee van waar de Vlaam is of moet je nog uitleg??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!
Weet je de markt te vinden? Daar waar de kerk in het midden staat en allemaal cafétjes omheen zitten? Aan het eind van de Hoogstraat (winkelstraat)? Als het goed is kom je vanaf de Haarweg aan die kant van de Hoogstraat al uit, op de markt, bij een fonteintje. Als je met je neus richting de winkels staat zit de Vlaam links. Makkelijk te herkennen want dat is het enige café aan die kant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Beetje uitleg zou wel fijn zijn eigenlijk.. En hoe kan ik jullie herkennen? xD
Is goed hoor, doen we datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Saxofoontje het volgende:
Markt weet ik uit mijn hoofd niet te vinden, maar ik ben er wel eerder geweest. Beetje kaart opzoeken en dan gaat dat hopelijk wel lukken.
Is het anders misschien iets om bij dat fonteintje (of een ander herkenningspunt) te verzamelen?
ah, dat wist ik niet, maar in de advertentie staat iig niet dat het een verenigingshuis isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef maen het volgende:
[..]
dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |