Hm oke.. Ik heb er nog maar even naar gekeken, moet nog wat beterquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb me afgemeld...
had je nog iets aan die wiskunde?
En daarna?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef Reflectionne het volgende:Nog 2 vakken bij de wur en dan is het afgelopen bij de wur
Afstuderen (zit op van hall larenstein, ik doe m'n minor (=keuzevakken) aan de wur).. Daarna masterquote:
Ik woon in Groningen, dus zo'n 3 uur reizen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
Wat een pech dralionHoe ver moet je reizen om in Wageningen te komen?
Zo, ik heb eindelijk mijn inschrijving voor de minor rondNog 2 vakken bij de wur en dan is het afgelopen bij de wur
Wow! Eigenlijk moeten ze die voorrang op lange afstanden wel weer doen, dit is geen doen zeg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, dus zo'n 3 uur reizen.
Ook nog geen reacties van kamernet
ja, maar dan wel eerlijk, en niet van station naar station maar de hele reistijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wow! Eigenlijk moeten ze die voorrang op lange afstanden wel weer doen, dit is geen doen zeg..
Master ook bij wur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:Afstuderen (zit op van hall larenstein, ik doe m'n minor (=keuzevakken) aan de wur).. Daarna master
Vraag&aanbod...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef maen het volgende:
kamerprijzen zijn wel flink omhoog gegaan zeg! Nieuwe jongen op de afdeling hier betaalt ruim ¤60 meer voor zijn kamer dan iemand die er 2 jaar zit... is toch belachelijk!
Hoeft het nog niet belachelijk om te zijn héquote:
probeer jij nou de econoom hier uit te leggen hoe de economie werkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef placeholder het volgende:
[..]
Master ook bij wur?
Wat betreft kamers. Ze zouden gewoon meer kamers moeten bouwen. Maar dan wel zo dat het makkelijk omgebouwd kan worden naar starterswoningen, dat lijkt me prima mogelijk. Als de studentenaantallen dalen (komt bij hoogconjunctuur wel weer), maak je er starterswoningen van want daar is ook een enorm tekort aan.
Dan voorkom je dat ze een flat platgooien (oude Rijnsteeg) als er te weinig studenten zijn. De nieuwe Rijnsteeg is op dit moment nog niet meer dan een grasveldje.
* placeholder heeft wat huiswerk gedaan
[..]
Vraag&aanbod...
Wie wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef maen het volgende:
ohja Reflectionne, ik kwam jouw naam tegen in het boek van mevrouw vanmiddag
Die vergeetachtige?? (Oude wasmachine zegt me niks)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef maen het volgende:
[..]
mw Bakker, met de hele oude wasmachine
checkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die vergeetachtige?? (Oude wasmachine zegt me niks)
En niet zo'n beetje he? Ik schrok er van toen.. (Ik moest boodschappen voor d'r doen, maar ze kon geen geld vinden)quote:
Ik weet het niet, alleen dat ze direct na het eten zijn geloof ik... Maar tot hoe laat, geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef bioloogje het volgende:
Hmm weet iemand hoe laat op dinsdag in de AID de verenigingsavonden zijn? In het programma online staan geen tijden en ik probeer hier een hospiteer avond te plannen tijdens de AID...
Check PM.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef bioloogje het volgende:
Hmm weet iemand hoe laat op dinsdag in de AID de verenigingsavonden zijn? In het programma online staan geen tijden en ik probeer hier een hospiteer avond te plannen tijdens de AID...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |