hahah ja en vooral niets anders mogen doen he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
haha nja ik moest d'r vloer zuigen en dweilen, was ik na een uur mee klaar. Toen moest ik het zilver maar poetsen

Ik citeer: "Je mag dit niet verplaatsen want IK heb het net allemaal recht gezet!"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:02 schreef maen het volgende:
[..]
hahah ja en vooral niets anders mogen doen he.
hoewel, ik moest vorige week het keukenkastje schoonmaken, en de schoonmaakspullen sorteren. Hoe stond het er nog?
haha wel grappig

nee, idd. Heb m vorige week wel nog gedaan, op dinsdag. Maarja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:11 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik citeer: "Je mag dit niet verplaatsen want IK heb het net allemaal recht gezet!"
En ik vond d'r wc niet zo fris, maar die mocht ik niet doen..
 beetje met mijn eer gaan strijken..  tss
 beetje met mijn eer gaan strijken..  tss 

Haha, maar heel mooi neergezet hoor, ik heb alles op de goede plek terug gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:13 schreef maen het volgende:
[..]
nee, idd. Heb m vorige week wel nog gedaan, op dinsdag. Maarja.beetje met mijn eer gaan strijken.. tss
ben benieuwd wat de vaste hulpen zullen zeggen van onze kunsten..

Ik weet wel dat onze schoonmaakavonturen niet zo spannend zijn, maar het mag best ergens anders over gaan hoor
 Ik weet wel dat onze schoonmaakavonturen niet zo spannend zijn, maar het mag best ergens anders over gaan hoor   

Zozo goed bezig! Meteen al een baantje gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef placeholder het volgende:
Slecht nieuws. Ik kan niet, of iniedergeval later, op de meeting komen.
Goed nieuws, informatieavond voor hopelijk m'n nieuwe bijbaantje in Wageningen
Pas rond 10en ben ik klaar op de brandweerkazerne. Als jullie dan nog gezellig zijn kom ik nogsteeds graag hoor

Dan weet je nu ook meteen hoe het is voor de mensen is die vanaf komende maandag in het kader van de AID crewen of mentor zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Wat ben ik toch blij dat de AID volgende week vrijdag pas begint.. Deze week doe ik meehelpen met een soort kindervakantieweek hier in het dorp en nu ben ik al helemaal gesloopt. Overdag die kindjes vermaken, 's middags gelukkig meestal wel even vrij, om 20.00 vergaderen en dan door naar de feestzaal tot een uur of 2/3, om de volgende ochtend om 7.30 weer op te staan

quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef placeholder het volgende:
Slecht nieuws. Ik kan niet, of iniedergeval later, op de meeting komen.
Goed nieuws, informatieavond voor hopelijk m'n nieuwe bijbaantje in Wageningen
Pas rond 10en ben ik klaar op de brandweerkazerne. Als jullie dan nog gezellig zijn kom ik nogsteeds graag hoor
 Ah, je gaat mogelijk bij de (vrijwillige) brandweer?

Het is een informatieavond hè, dus ik heb nog niks. Maar het zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zozo goed bezig! Meteen al een baantje gevonden

Dat is de bedoeling. Dat zou ik eerst thuis doen, maar daar woon ik niet meer. Dus nu hopen dat ze me in Wageningen willen. Ik ben niet nieuw in de brandweerwereld, dus dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:23 schreef Sodium het volgende:

Goede instelling! Ik zag enkele weken geleden een documentaire over de grote tekorten die bestaan bij vrijwilligersinstanties, waaronder de vrijwillige brandweer. Denk dus dat wanneer je geschikt bevonden wordt, je meer dan welkom bent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:26 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Dat zou ik eerst thuis doen, maar daar woon ik niet meer. Dus nu hopen dat ze me in Wageningen willen. Ik ben niet nieuw in de brandweerwereld, dus dat scheelt een hoop

Ik hoop het :-)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:28 schreef Sodium het volgende:
[..]
Goede instelling! Ik zag enkele weken geleden een documentaire over de grote tekorten die bestaan bij vrijwilligersinstanties, waaronder de vrijwillige brandweer. Denk dus dat wanneer je geschikt bevonden wordt, je meer dan welkom bent.

oh, hier kan het wel bij de vaste taken horenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik dacht dat zilverpoetsen niet mocht... zelfde als meubels in de was zetten enzo...

was het maar zo'n feest... en daarnaast is de gemiddelde bosbouwman nou niet de knapste... maar dat ff tenzijde...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef Xenomyst het volgende:
ik heb eens gehoord dat bij bbn 80% man is

Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef maen het volgende:
 Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef maen het volgende: 

echt nog niets aan kunnen doen, en die van woensdag is 1000 belangrijker...
 echt nog niets aan kunnen doen, en die van woensdag is 1000 belangrijker...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |