Tof ding, dat ei. Helemaal omdat 'ie latexvrij is. Latex geeft jeuk. Veel jeuk.quote:
Een roze ei-spons.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies?
Zucht, lijk wel een n00b
een roze ei-sponsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies?
Zucht, lijk wel een n00b
quote:
Wat een timing!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef GotC het volgende:
@ jullie 2
Precies dezelfde seconde ook!
Gebruik jij em alleen voor je foundation? Ik ken de reviews verder wel hoor, maar ik blijf altijd ietwat sceptisch, ik hoor ook graag de 'gewone' gebruikster aan het woordquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
hij is heel compact, dus zuigen doet ie nauwelijks. Niet meer dan een kwast iig. Het is zacht en verdeelt het product makkelijk zonder vlekken of strepen (wat je bij een gewone kwast wat sneller hebt). En als je 'm een beetje nattig maakt is het helemaal top!
Cream blushes kan ik me ook wel wat bij voorstellen, klein beetje product erop, beetje stuiteren met dat ei en voilá: netjes blush aangebracht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gebruik jij em alleen voor je foundation? Ik ken de reviews verder wel hoor, maar ik blijf altijd ietwat sceptisch, ik hoor ook graag de 'gewone' gebruikster aan het woordZag dat veel em ook ideaal vonden voor concealer en cream blushes.
Ieuwbah.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef GotC het volgende:
Heb net m'n kwasten schoongemaakt, doe dat altijd in een glas...
Wil ik net bijna een slok nemen uit dat glas![]()
Euwww!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef GotC het volgende:
Heb net m'n kwasten schoongemaakt, doe dat altijd in een glas...
Wil ik net bijna een slok nemen uit dat glas![]()
Ik ben heel blij met een blauwe wastafel ineens, hoef ik niet te zien wat er allemaal wegspoelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euwww!
Ik doe het altijd in een sopje in de wastafel, als ik dan het water laat weglopen zit er echt zo'n vieze bruinroze koekrand aan de wastafel, whehehe.
En Mac komt ook nog met een versie uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef GotC het volgende:
Zag dat je bij Sephora ook zo'n roze ei spons ding hebt, misschien eerst dat proberen oid.
Scheutje shampoo/badschuim die ik niet fijn vind eroverheen, wondersponsje door de bak en klaar. Maar ziet er altijd wel überranzig uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met een blauwe wastafel ineens, hoef ik niet te zien wat er allemaal wegspoelt.
Oh daar ben ik wel erg benieuwd naar! Laat maar weten wat je ervan vindt als je wiltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
Als het goed is morgen nog wat kwasten voor erbij van Zoeva, eens kijken of die ook wat zijn, lees daar toch ook vaak goede dingen over. Onder andere dus een kleinere stippling voor cream blush.
Werkt prima inderdaad, ouwe conditioner werkt ook geweldig voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scheutje shampoo/badschuim die ik niet fijn vind eroverheen, wondersponsje door de bak en klaar. Maar ziet er altijd wel überranzig uit.
Vorige keer was ik tussendoor iets anders aan het doen en het vergeten weg te halen, mijn vriend echt zo van WTF!!!! IS DAT????
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel erg benieuwd naar! Laat maar weten wat je ervan vindt als je wilt
Is ook altijd zo confronterend als je het badwater hebt laten weglopen. Waarom zit er een laag drek aan de rand van het bad??? Komt dat van mijn lijf af???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt prima inderdaad, ouwe conditioner werkt ook geweldig voor dat soort dingen.Maar toch, blij dat ik niet zie wat er allemaal voor rotzooi uit die kwasten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |