abonnement Unibet Coolblue
pi_100550621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Tsss, ik had niet eens een sample. :D
Zeker weten? Ik vis er net ook nog eentje van Dermalogica uit. Zit tussen al dat spul (hoe noem je dat eigenlijk?).
I reject reality and substitute my own
pi_100550655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef CindieY het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik vis er net ook nog eentje van Dermalogica uit. Zit tussen al dat spul (hoe noem je dat eigenlijk?).
Als ze erin zaten, liggen ze nu in de prullenbak. Ik heb de doos zo leeggegooid erin. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:15:09 #53
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100550666
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn mond met Back to the 50's ;)
Staat je mooi :)

De kruidvat waar ik heenga is dus ook een wijkkruidvatje :p maar daarom zijn ze ook zo sloom denk ik. Volgens mij ben ik de enige die daar die LE's koopt. Ik koop ze voornamelijk voor mijn blog en daarna geef ik ze aan mijn zusje, of als ik ze fijn vind houd ik ze
My hovercraft is full of eel.
pi_100551084
Thanks :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:28:28 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_100551130
ik had er ook geen proefjes in zitten :N en ik had er nog wel een beautyblender bij ;(
disclaimer
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:29:46 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_100551181
ik was vandaag net te laat thuis voor de postbode, dus moet ik mijn beautyjoint pakje morgen bij de Bruna gaan halen -O-
disclaimer
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:40:54 #57
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100551615
Nog snel een kwastenset en een eyelinerset gescoord bij MAC op Schiphol :D

Nu boarden!
:W
Don't come closer, I might hurt you
pi_100552042
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vandaag net te laat thuis voor de postbode, dus moet ik mijn beautyjoint pakje morgen bij de Bruna gaan halen -O-
Ze doen geen tweede poging?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Nog snel een kwastenset en een eyelinerset gescoord bij MAC op Schiphol :D

Nu boarden!
:W
Ga je op vakantie? Have fun :D
I reject reality and substitute my own
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:53:42 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_100552185
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ze doen geen tweede poging?

[..]

Ga je op vakantie? Have fun :D
niet met brievenbuspost :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Nog snel een kwastenset en een eyelinerset gescoord bij MAC op Schiphol :D

Nu boarden!
:W
had je echt nog meer kwasten nodig? :D ;) :*
fijne verkansie!
disclaimer
pi_100554928
ik heb mijn enchantra pakketje ook binnen O+

Sleek original palette en 6 ( :o ) blush kleuren. Ik kan iig genoeg varieren :P

Zo maar spelen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100556553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Bij mij ook! Wat een grote doos he, voor zo'n klein ding? :P
Mijn huisgenote smste me dat er een pakket voor me was dat niet in mijn postvak past. Ik verwacht alleen het naked palette, dus ik vroeg me al af wat er dan in die grote doos zou zitten!
Aids.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 16:35:54 #62
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_100556663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb mijn enchantra pakketje ook binnen O+

Sleek original palette en 6 ( :o ) blush kleuren. Ik kan iig genoeg varieren :P

Zo maar spelen :Y
Sleek original is fijn fijn :) En als je geen idee hebt welke kleuren je wilt combineren kun je gewoon 3 kleuren nemen die naast elkaar zitten en dan is het altijd goed :D
My hovercraft is full of eel.
pi_100558505
Een vriendin van mij zoekt ook het naked palette maar zij heeft geen creditcard. Weten jullie ergens waar je met paypal kan betalen?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:24:41 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_100558576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef Dwyn het volgende:
Een vriendin van mij zoekt ook het naked palette maar zij heeft geen creditcard. Weten jullie ergens waar je met paypal kan betalen?
jep, hier:

http://www.hqhair.com/urb(...)-multi/10368656.html
disclaimer
pi_100558669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef Dwyn het volgende:
Een vriendin van mij zoekt ook het naked palette maar zij heeft geen creditcard. Weten jullie ergens waar je met paypal kan betalen?
Ik heb ook geen cc en heb de mijne bij hqhair.com besteld
Aids.
pi_100558744
Thanks! Ik ga het aan haar doorgeven!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_100559491
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef Mss het volgende:

[..]

Mijn huisgenote smste me dat er een pakket voor me was dat niet in mijn postvak past. Ik verwacht alleen het naked palette, dus ik vroeg me al af wat er dan in die grote doos zou zitten!
misschien 10 lagen bubbeltjespapier waardoor t niet past? :p
pi_100559582
Ik ga het merken als ik vanavond thuis ben!
Aids.
pi_100562277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar. Die jongen vandaag in de Sephora zei dat ze ongeveer een uur met je bezig is? Met opmaken erbij vind ik dat nog best lang.

Ben alleen altijd een beetje huiverig om ergens mijn wenkbrauwen te laten doen, heb van mijzelf best stevige wenkbrauwen en vind het wel mooi alleen kan ik zelf echt niet goed epileren :') Als ik het laat doen ben ik dus wel bang voor dunne streepjes :{
Het duurt een halfuur!! Ze waxt je wenkbrauwen, dus dat gaat best snel. Daarna nog even met een pincet epileren.. Om eerlijk te zijn zat ik ook best zenuwachtig op de stoel :P Toen ik voelde dat er hars boven m'n wenkbrauw werd gemeerd kreeg ik bijna een hartaanval. Maar.. het is zo mooi geworden! O+ Echt heel mooi strak, maar toch niet te dun. Gewoon perfect O+ Ik ben in maastricht geweest :) Ik heb trouwens van mezelf hele zwarte dikke wenkbrauwen ;) Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan maken. Kijk anders eens op de facebook site van Benefit, dan zie je dat je je geen zorgen hoeft te maken! :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_100562380
Ohja, na het waxen word je ook nog opgemaakt! Ze werkte de roodheid om de wenkbrauwen weg.. Toen nog m'n ogen opgemaakt, blush, bronzing, lipgloss en natuurlijk DE mascara ;)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_100562455
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef megamandy het volgende:

[..]

They're real van Benefit. Ga hem vandaag kopen als ze hem nog hebben O+
Waar verkopen ze Benefit? (late reactie heb de hele dag op een boerderij gezeten, niet echt in staat geweest om make-up te shoppen _O- )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:27:24 #72
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100562918
Boerderij! Da's ook niet verkeerd!
Ik hou van boerderijen dus ben misschien een beetje bevooroordeeld :P

Benefit verkopen ze bij Sephora in de V&D, zie sephora.nl om te zien in welke V&D's ze zitten. En ook op internet kun je sommige spulletjes van ze kopen, maar daar weet ik geen adressen voor.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100562983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Boerderij! Da's ook niet verkeerd!
Ik hou van boerderijen dus ben misschien een beetje bevooroordeeld :P

Benefit verkopen ze bij Sephora in de V&D, zie sephora.nl om te zien in welke V&D's ze zitten. En ook op internet kun je sommige spulletjes van ze kopen, maar daar weet ik geen adressen voor.
Ja ik was er al bang voor dat het bij sephora zou zijn, ik woon in Eindhoven V&D heeft hier helaas geen sephora, maar als de mascara echt zo super goed is wil ik er nog bij voor naar Breda gaan.

De boerderij was leuk, allemaal super lieve lammetjes, koeien en een puppie O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:22:08 #74
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100565017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja ik was er al bang voor dat het bij sephora zou zijn, ik woon in Eindhoven V&D heeft hier helaas geen sephora, maar als de mascara echt zo super goed is wil ik er nog bij voor naar Breda gaan.

De boerderij was leuk, allemaal super lieve lammetjes, koeien en een puppie O+
Ja, ik snap niet dat in Eindhoven geen Sephora zit, 5 meter verder in de Demer zit ook nog een grote Ici en in het piazza ook weer :s Echt een gemis.

Oja en ik had pech :( de mascara was op. Ik had hem eigenlijk ook gewoon gister moeten kopen, maar ik wilde eerst een hele dag de mascara op mijn wimpers zien, kijken of het ook goed bleef.
Nu maar iedee dag naar binnen om te kijken of ze vrach binnen hebben :@
吴 曼 迪
pi_100565994
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja, ik snap niet dat in Eindhoven geen Sephora zit, 5 meter verder in de Demer zit ook nog een grote Ici en in het piazza ook weer :s Echt een gemis.

Oja en ik had pech :( de mascara was op. Ik had hem eigenlijk ook gewoon gister moeten kopen, maar ik wilde eerst een hele dag de mascara op mijn wimpers zien, kijken of het ook goed bleef.
Nu maar iedee dag naar binnen om te kijken of ze vrach binnen hebben :@
Is het een limited edition? En hoe duur is die?
En het is idd heel erg dom dat er in Eindhoven geen sephora zit! Zelfs in Roermond zit er 1, en de V&D is er groot genoeg voor!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')