Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da kenne wij toch nie ruiken ey.
Heeft nu nog geen zin. Gewoon wachten met zenuwachtig worden tot het vrijdag isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden voor mijn echo vrijdag
Zin heeft het volgens mij bijna nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft nu nog geen zin. Gewoon wachten met zenuwachtig worden tot het vrijdag is
Ok we gaan eens kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja zat, maar allemaal hier![]()
Alhoewel we ook wel es in Echt bij de Mac in de buurt ergens gaan, je kan overal met de auto langs de Maas parkeren en picknicken
Goed gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ging wel aardig
Die verdoving aan de binnenkant in mijn gehemelte was nasty, maar verder ging het goed.
Hij heeft wel heel erg flink verdoofd volgens mij, want we zijn nu meer dan 2 uur later en ik kan nog steeds niet met goed fatsoen iets drinken zonder dat het aan één kant uit mijn mond loopt.
Vijf dagen 3 keer per dag antibiotica en dan zou het goed moeten komen met de ontsteking! En dan 31 augustus weer terug![]()
Wat me wel opviel is dat ik de vorige twee keren dus een tandarts had 'die pas net tandarts is'. Want nu had ik een andere in diezelfde praktijk (ook een Indo, geven al die mannen van die slappe handjes????) en die was al langer tandarts en dus ook veel sneller met alles.
De volgende helft van deze behandeling zou bij die ander een uur duren, deze liet voor de volgende keer een half uur inplannen. Nou ja, beter
Fijn dat het meeviel! Wat drinken betreft: rietjes pakken of met je wijsvinger je onderlip tegenhouden als je drinktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ging wel aardig
Die verdoving aan de binnenkant in mijn gehemelte was nasty, maar verder ging het goed.
Hij heeft wel heel erg flink verdoofd volgens mij, want we zijn nu meer dan 2 uur later en ik kan nog steeds niet met goed fatsoen iets drinken zonder dat het aan één kant uit mijn mond loopt.
Vijf dagen 3 keer per dag antibiotica en dan zou het goed moeten komen met de ontsteking! En dan 31 augustus weer terug![]()
Wat me wel opviel is dat ik de vorige twee keren dus een tandarts had 'die pas net tandarts is'. Want nu had ik een andere in diezelfde praktijk (ook een Indo, geven al die mannen van die slappe handjes????) en die was al langer tandarts en dus ook veel sneller met alles.
De volgende helft van deze behandeling zou bij die ander een uur duren, deze liet voor de volgende keer een half uur inplannen. Nou ja, beter
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Slappe handjes zijn beleefd in onze cultuur ja, we houden niet van die vreselijk opdringerige fijnknijpende handdrukken
Dat laatste ben ik idd nu aan het proberenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel! Wat drinken betreft: rietjes pakken of met je wijsvinger je onderlip tegenhouden als je drinkt
Hear, hear.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpend
Ik vind het ieuw, van die heel slappe handdrukjes, waarvan je denkt 'had het dan maar laten zitten'. Maar da's puur persoonlijk
Dat had je best tegen me mogen zeggen hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb laatst een handje gekregen van een meisje, echt ieuw![]()
Het was net of ik een koude natte slappe vis vasthad![]()
En weer werken!
Niet jij liefjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat had je best tegen me mogen zeggen hoor
Ja prima! Alles gaat lekker.quote:
Rarequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja prima! Alles gaat lekker.
En met jou?
Ik wilde het niet in het echt zeggen want dan ben ik weer die rare, maar ik vond je sproeten zo leuk
Oh, dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja prima! Alles gaat lekker.
En met jou?
Ik wilde het niet in het echt zeggen want dan ben ik weer die rare, maar ik vond je sproeten zo leuk
Kleine kindjes staren overal naarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, dank jeEigen kweek
![]()
Maar je bent niet de enige die dat (nog steeds, niet alleen toen ik klein was!) tegen me zegt.. je bent wel de enigste![]()
Meestal zijn het trouwens kleine kindjes die me aan staan te gapen![]()
Het allerergste is een slap handje dat ook nog plakkerig en nat isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpend
Ik vind het ieuw, van die heel slappe handdrukjes, waarvan je denkt 'had het dan maar laten zitten'. Maar da's puur persoonlijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het allerergste is een slap handje dat ook nog plakkerig en nat is
Sure, maar het wordt standaard gevolgd door: "Papa/Mama, die mevrouw heeft veel sproeten!"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kleine kindjes staren overal naar
Ik vind het erger als volwassenen het doen, die zouden beter moeten weten.
Nja, ik leg alleen maar uit waarom een Indo dat niet doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een goede Hollandse stevige handdruk. Die slappe hap is vies.
Vandaar dat al die Japanners met mondkapjes lopenquote:
Dat schiet lekker op! Gaat R. zelf op zolder slapen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Zo het verven is klaar, R heeft goed geholpen![]()
We zijn nog steeds niet uit de versiering op de muur.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op! Gaat R. zelf op zolder slapen?
De peetvader had geen zin om er bij te zittenquote:
Oww...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef Maes het volgende:
Ze heeft de kamer georven van mijn zoon die nu helemaal het nest heeft verlaten
ik mis em.......
Ahwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze heeft de kamer georven van mijn zoon die nu helemaal het nest heeft verlaten
ik mis em.......
Hey piemel!quote:
Irritant is dat hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
Nou pleur op met die verdoving, ik kan niet eens fatsoenlijk roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |