ja en ik vind dat van Knetter en Haraquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de manier hoe c_a hierop reageert verdacht.
Hoe reageer ik dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik vind dat van Knetter en Hara![]()
Hoe hun reageren, zo reageerde ik ook toen ik voor het eerst maffia was
ja maar jij weet het soberso.. want wij gaan een kind opvoedenquote:
Zoals c_a toen ze voor het eerst mafia wasquote:
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.quote:
Hoe weet jij dat Lynda een dorper is? Vertrouw je d'r op haar blauwe ogen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.
Ik ben knetter.. ik moet wel maffia zijn.. gewoon omdat het kan en c_a graag gelijk heeftquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door extra te vermelden dat ik op een dorper stemde, maak je mij echt niet meer mafia.
The_Erik ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij bent de enige
zover ik weet
jij denkt serieus dat Lynda dorp is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag dan ook! ook al lynch je dan een dorpeling!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zet ik persoonlijk een prijs op je hoofd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben knetter.. ik moet wel maffia zijn.. gewoon omdat het kan en c_a graag gelijk heeft
Ga je zelf ook nog wat nuttigs doen meneer de Maffia BM?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
H: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
L: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
H: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
L: "Nee JIJ kan goed hints zoeken"
Waarom zou de mafia de mafiahoer op een mafialid afsturen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij denkt serieus dat Lynda dorp is?
Ik heb niet het genoegen om bij c_a's vriendjes te staan.quote:
is dat mijn vriendjequote:
verwarring allomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou de mafia de mafiahoer op een mafialid afsturen?
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.quote:
Ik ben overtuigd door wat TV gevonden heeft en heb zelf echt niks steekhoudenders kunnen vinden dan wat er reeds genoemd isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga je zelf ook nog wat nuttigs doen meneer de Maffia BM?
Ik sta er gewoon niet tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat mijn vriendje
Ok ok.... wel steeds een beetje meer
Favo FOK!kers Kally, Flounder, Patje1987, Laysa, iBenny, Rauzer, crv, Bellatrix, BVO, PatriQue89, Symphonic, Koen66, Bos81, -Vaduz-, Crazy-M, D.
Alleen Patrique is homo, met twijfelgevallen: Rauzer en BVO
haha ach jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.
c_a is maffia.. dat is zoo duidelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a denkt dat als ze zegt dat ze geen homo's kent, dat er dan geen enkele homohint op haar kan slaan.
Ken je vriendenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon niet tussenZelfs crv wel
Verraad
Nee dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd door wat TV gevonden heeft en heb zelf echt niks steekhoudenders kunnen vinden dan wat er reeds genoemd is.
ik moet hem nog updatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon niet tussenZelfs crv wel
Verraad
Ik hoop eigenlijk dat de nachtwaker jou uit de weg ruimt vannacht... scheelt nog een maffialid extraquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
c_a is maffia.. dat is zoo duidelijk
hoe krampachtig ze op anderen zit te wijzen
Ok ik ben maffiaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
c_a is maffia.. dat is zoo duidelijk
hoe krampachtig ze op anderen zit te wijzen
Dat is het eerste wat ik gister gedaan heb, FoBo en sigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet hem nog updatenMaar dat mag nu niet
ik doe met je mee, maar eigenlijk met name omdat ik nog te weinig spelinzicht heb, slecht ik weet het, maar ik beloof te investeren en te groeienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
Omdat ik het niet weet en geen tijd heb vandaag doe ik kudde-dierig
#Vote Gewoonfaye
Gewoonfaye (9) Peter, TheVulture, Tha_Erik, naatje, dorpsoudste, Bartjebart, charmed_angel, Tombolafan
BartjeBart (1) Crazy-M
Viro (1) Breezerslet17
c_a (4) Hara, Knetter, Lynda, liesje
moest mijn naam er nog bij zetten ja, domquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, da's alleen niet het goede lijstje.
Nah, er was eerder al een ouder lijstje gekopieerd, want ik had al gestemd en die stond er niet bij in dit lijstje, vandaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moest mijn naam er nog bij zetten ja, dom
sowiesoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Er missen nog wel wat stemmen... wellicht ook al een SL-lynch straks
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe met je mee, maar eigenlijk met name omdat ik nog te weinig spelinzicht heb, slecht ik weet het, maar ik beloof te investeren en te groeien.
zo snel al? Ik dacht pas na 3 keer NIET stemmen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Er missen nog wel wat stemmen... wellicht ook al een SL-lynch straks
2x!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo snel al? Ik dacht pas na 3 keer NIET stemmen?
burgermeester stem telt niet mee toch?quote:
Jawel, die telt wel mee!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
burgermeester stem telt niet mee toch?
dus dan is dit de eerste x stemmen toch?
hmm.. kweet niet.. volgens mij was dat de laatste ronde ook al zo.. maar eerder idd 3!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dat is dan ook veranderd, dat wist ik niet
Dat verandert elke ronde zo ongeveerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dat is dan ook veranderd, dat wist ik niet
was ik toen SL? Want dan was het zeker weten 3quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm.. kweet niet.. volgens mij was dat de laatste ronde ook al zo.. maar eerder idd 3!
Denk je dat ik dat allemaal onthou?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was ik toen SL? Want dan was het zeker weten 3
ja tuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat allemaal onthou?
Okidokiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat verandert elke ronde zo ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
ben benieuwd naar de dagpostIk ben meer benieuwd naar de nachtpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach, paar minuutjes te vroeg. Veel zal er toch niet meer gebeuren he![]()
[ afbeelding ]
Het was goed raak de volgende ochtend in FOK!Town. De moorden van afgelopen nacht waren het gesprek van de dag en al snel wezen de vingertjes één richting op. Dat moest wel maffia zijn! Gewapend met alle enge dingen die ze konden vinden, renden ze naar het huis van GewoonFaye. Ze ramden de deur in, sleepten haar mee naar de kelder en bonden haar vast. Één van de dorpelingen trok aan haar gezicht en liet tegelijkertijd een scheet. Tjah het was niet voorzien in zijn planning maar zo merk je dat het leven vol verrassingen zit. De warme stinkende geur walmde nog door de hal en was zo indringend dat GewoonFaye (Maffia) compleet vergast werd.
Van schrik hielden [b]Luxorbeetroots (Dorp) en iBenny (Dorp) hun adem te lang in en overleden ter plekke.[/b]
De nachtrollen mogen hun PM's weer versturen!
nu nog 4quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |