abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:43:46 #26
211797 Esses
Splendide mendax
pi_100900839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo even een kick omhoog. Ik ben druk met mailtjes rond sturen naar vrienden en bekenden met min of meer het zelfde als in dit topic. Zal wel met de vakantie te maken hebben dat er niet gigantisch veel respons komt. Hopelijk komt dat nog, ik ben wel al wat spulletjes rijker voor de stichting (op papier dan, het moet daar nog komen), net als een flinke grote blauwe plek op mijn schouder als bonus van de operatie. En jeetje wat gaat een bericht tikken met 1 hand langzaam
offtopic: Waar ben je aan geopereerd?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_100904670
zwaar offtopic, maar ze hebben een metalen plaat van ongeveer 15-20 cm en 12 schroeven uit mijn schouder (van mijn sleutelbeen) verwijderd. Dus mijn sleutelbeen is nu zo ongeveer gatenkaas en super broos. Mag 6 weken niks doen waar kracht bij komt kijken, arm hangt ook in een sling
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:22:45 #28
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101133920
11 Tank heeft door de bezuinigingen veel moeten opruimen, en nu liggen er voor de gebouwen kisten die weg gaan..

Militaire kisten met NSN nummers, bevatten voorheen wapens, wat er ook opstaat.
Wellicht iets voor het inloophuis.

Spoed is echter geboden, dingen gaan deze week nog weg vermoed ik.
Zal informeren of ze er mee kunnen wachten morgen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_101147039
Ik zag een artikel over het inloophuis in de laatste uitgave van Checkpoint ( maandblad voor veteranen ) Ik denk dat jullie zo al erg goede reclame hebben gemaakt.
pi_101186666
Sorry Puma voor mijn late reactie maar ze zijn zeer welkom !!
pi_101186822
Hoi, mochten jullie misschien nog gezelschapsspellen hebben liggen zijn deze ook welkom. We hebben vandaag 2 televisies gekregen voor animatie maar er zijn nog geen spellen. En het ontbreekt ook nog wel aan gewoon speelgoed, zoals autootjes bijvoorbeeld. Ik denk niet dat mijn drie kinderen het op prijs stellen als ik hun speelgoed weg geef (heb ik al gedaan maar dan waar ze niet meer mee spelen).
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:54:37 #32
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101186902
Ik heb nog een Xbox die je mag hebben, zitten geen controllers bij. maar die kosten op Marktplaats de wereld niet. :)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_101186961
En komende dagen (ik heb een nieuwe pc en mijn software zit er nog niet op) ga ik nieuwe foto's plaatsen op Facebook en ik zal hier ook een update geven van hoe het er nu uitziet. Mijn man is vandaag even foto's wezen maken en het begint al ergens op te lijken.
pi_101224356
Puma, je telefoon staat al de gehele dag uit. Heb het meerdere malen geprobeerd en mijn wederhelft heeft je nog een sms gestuurd.
pi_101467134
Op de facebookpagina (link vermeld in openingpost) staan nieuwe foto's, gemaakt op 24 augustus j.l.
En morgen over een week is de officiele opening, kijk er naar uit.
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:48:57 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101506058
Waarom wordt er eigenlijk geen alcohol geschonken?
pi_101509121
Omdat het geen kroeg is maar een inloophuis waar zowel de veteraan als zijn gezin terecht kan. Dat ik zo nu en dan een wijntje drink bij feestelijke gelegenheden maakt niet dat ik me vol giet met alcohol in het bijzijn van mijn kinderen en ik zou dat ook niet op prijs stellen als anderen dat wel doen in een inloophuis waar zij net zo welkom zijn als ik met mijn kinderen. Plus ik denk dat alcohol en bijvoorbeeld iemand met PTSS misschien niet zo een toffe combinatie is.
pi_101757123
Ik zal later wat foto's plaatsen maar hier is in ieder geval een linkje naar de site van RTV-NH waar jullie een stukje kunnen zien van de opening door Burgermeester Eberhard van der Laan

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)huis+opent+de+deuren
pi_101776753
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_101782788

De Burgermeester hier in gesprek met de gastheer en de oprichter van de SVA

De Burgermeester houdt een speech

Onder het gezang, met begeleiding op de accordeon, ramt de Burgermeester de "deur" in (zie foto hier onder)

Deze meneer is van het BNMO

Close up van Burgermeester Eberhard van der Laan

Deze meneer is van de Bond van Wapenbroerders

Het mini museum

Dit is de Lebanon kamer

Hier wordt de oprichter van de SVA geintervieuwd door RTV-NH

[ Bericht 1% gewijzigd door Faja-Lobi op 10-09-2011 13:54:39 ]
pi_101791227
Valt me op dat net als hier (U.S.) waar de VFW veel steun krijgt van de (VFW) Ladies Auxiliary, het elders enders is. Keep up the good work Faja-Lobi. ^O^
pi_101794597
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Burgermeester hier in gesprek met de gastheer en de oprichter van de SVA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Burgermeester houdt een speech
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder het gezang, met begeleiding op de accordeon, ramt de Burgermeester de "deur" in (zie foto hier onder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze meneer is van het BNMO
[ afbeelding ]
Close up van Burgermeester Eberhard van der Laan
[ afbeelding ]
Deze meneer is van de Bond van Wapenbroerders
[ afbeelding ]
Het mini museum
[ afbeelding ]
Dit is de Lebanon kamer
[ afbeelding ]
Hier wordt de oprichter van de SVA geintervieuwd door RTV-NH
Leuke foto's en hoe alles toch nog goed is terecht gekomen. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101809121
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt me op dat net als hier (U.S.) waar de VFW veel steun krijgt van de (VFW) Ladies Auxiliary, het elders enders is. Keep up the good work Faja-Lobi. ^O^
Leg dat eens uit? Ik sta voor de volle 100% achter mijn man. Dat hij Veteraan is, is een deel van wie hij is. En als ik kan helpen, doe ik dat. Niet alleen mijn man, maar elke Veteraan die er bij gebaad is en als ik een vrouw van een andere Veteraan een hart onder de riem kan steken, net zo.
pi_101825653
Ik ben Amerikaan en woon in Amerika. Ook ik ben veteraan, en ben hier lid van de Veterans of Foreign Wars (VFW). De VFW heeft in heel Amerika en daarbuiten Posts (zou men met clubhuis kunnen vertalen). Buiten de vetranen die bij de VFW zijn aangesloten heeft men binnen de VFW ook een zogenaamde Ladies Auxiliary. Damens kunnen hier enkel lid van worden als ze een man, vader, broer, zoon hebben die veteraan is, maar de meeste leden zijn de vrouw van een veteraan. Als er grote events geplanned zijn binnen de VFW zijn de damens van de Ladies Auxiliary altijd bereid om mee te helpen. Het viel mij op dat jij jou veteraan net zo steund, en dat het niks uitmaakt waar men nu veteraan is, of dat men wel of geen Ladies Auxiliary heeft. Zonder de hulp van onze vrouwen zouden wij (veteranen) zelf moeten doen of in sommige gevallen niets kunnen doen. En het is daarom altijd goed te zien dat een vrouw achter haar veteraan (man) staat, zeker omdat het jammer genoeg ook maar al te vaak voorkomt dat het tegendeel waar is. Ook viel mij op dat je onderandere door hier op het inloophuis te wijzen en om hulp te vragen je een belangerijke rol speelt in zowel het leven van jou veteraan alswel als in het leven van andere veteranen. En ik vind dit iets lovenswaardigs, vandaar ook mijn uitspraak "Keep up the good work Faja-Lobi. Hoop dat ik met deze post een beetje duidelijker heb kunnen uitlegen wat ik bedoelde.
pi_101825771
Zo is het veel duidelijker Sine! ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_101826661
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef rubje het volgende:

[..]

Leuke foto's en hoe alles toch nog goed is terecht gekomen. :s)
Eens. :)
pi_101827769
Dank je wel Sine_Pari. Nu snap ik het. Ik vindt het belangrijk dat ook de Veteraan de eer krijgt die hij verdient. Mijn man heeft 10 jaar in dienst gezeten, overal en nergens naar uitgezonden geweest en voor zijn en onze vrijheid gevochten. En uiteraard al die andere Veteranen en militairen. Daar mag op zijn minst wel respect voor zijn.

[ Bericht 42% gewijzigd door Faja-Lobi op 11-09-2011 19:52:29 ]
pi_102257518
Mega grote kick uit de vergetelheid vandaag.................

Kijk eens wat ik net voor linkje vond over het inloophuis

Oh en ik ben nu op zoek naar verf voor op de muren van de 2e etage en kozijnen/deuren maar zodra ik die ergens heb los gepeuterd kan ik wel wat hulp gebruiken O-)
pi_102331989
ik heb 25 liter muurverf gekregen van de praxis en zou op zeer korte termijn wel wat hulp kunnen gebruiken met schilderen.
pi_102555565
Okay, wie wil mij een dagje komen helpen behang van de muren halen, deuren en ramen opschuren en muren schilderen?
O+ Ik zorg dat er wat te eten en drinken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')