offtopic: Waar ben je aan geopereerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo even een kick omhoog. Ik ben druk met mailtjes rond sturen naar vrienden en bekenden met min of meer het zelfde als in dit topic. Zal wel met de vakantie te maken hebben dat er niet gigantisch veel respons komt. Hopelijk komt dat nog, ik ben wel al wat spulletjes rijker voor de stichting (op papier dan, het moet daar nog komen), net als een flinke grote blauwe plek op mijn schouder als bonus van de operatie. En jeetje wat gaat een bericht tikken met 1 hand langzaam
Leuke foto's en hoe alles toch nog goed is terecht gekomen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Burgermeester hier in gesprek met de gastheer en de oprichter van de SVA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Burgermeester houdt een speech
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder het gezang, met begeleiding op de accordeon, ramt de Burgermeester de "deur" in (zie foto hier onder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze meneer is van het BNMO
[ afbeelding ]
Close up van Burgermeester Eberhard van der Laan
[ afbeelding ]
Deze meneer is van de Bond van Wapenbroerders
[ afbeelding ]
Het mini museum
[ afbeelding ]
Dit is de Lebanon kamer
[ afbeelding ]
Hier wordt de oprichter van de SVA geintervieuwd door RTV-NH
Leg dat eens uit? Ik sta voor de volle 100% achter mijn man. Dat hij Veteraan is, is een deel van wie hij is. En als ik kan helpen, doe ik dat. Niet alleen mijn man, maar elke Veteraan die er bij gebaad is en als ik een vrouw van een andere Veteraan een hart onder de riem kan steken, net zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt me op dat net als hier (U.S.) waar de VFW veel steun krijgt van de (VFW) Ladies Auxiliary, het elders enders is. Keep up the good work Faja-Lobi.
Eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef rubje het volgende:
[..]
Leuke foto's en hoe alles toch nog goed is terecht gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |