Hmmmm... schiet me dan toch maar doodquote:
In hartje London is nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hmmmm... schiet me dan toch maar dood
Nee, maar effe serieus, is het in de toeristische buurten en OV/trein een beetje te doen, of zal dat ook ruk zijn (komend weekend)? Het liefst dus een reply van een Londenaar, zoals die al eerder hier postte.
Boeit dat wat nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef popolon het volgende:
Zit steeds dezelfde joker topics te openen?
Maak kennis met Ajacied422, hij geilt erop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef popolon het volgende:
En dan zo met je bmx over zn tenen heen rijdenquote:
Hij is 13.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef popolon het volgende:
Het is eerder kansloos dat iemand denkt dat iedereen producten van Apple zou willen hebben. Ik zie dat als belediging van mijn persoon. Maar goed... Disregard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Typische apple hater reactie.... elk topic omtoveren in een Apple bash topic
Kansloos
Kneusje... zeg ik ergens dat jij een apple moet hebben?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het is eerder kansloos dat iemand denkt dat iedereen producten van Apple zou willen hebben. Ik zie dat als belediging van mijn persoon. Maar goed... Disregard.
Ik had ze preventief neergeknuppeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze gewoon een praatje staan te maken...
Wachten tot de avondklok ingaat en dan hard d'r opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, hoe zouden die ME'ers zich daar nu voelen. Een steeds groter wordende groep, en je kunt alleen maar afwachten en hopen dat ze niet gaan rellen
www.defabeltjeskrant.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
Waar las ik nou dat in Amerika ook een paar gekkies dit van plan zijn?
Link was net gepost, was in Philly.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
In 2010 jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Link was net gepost, was in Philly.
In Los Angeles habben ze iets dergelijks al mee gemaakt, in 1992 ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |