Geniaalquote:
quote:
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.
Niks tegen vers sperma. Maar andere mannen houden nu eenmaal van fris geschoren baarden.
Nu is het nog wachten tot je de baard in de keel krijgt en een andere man hem gaat smeren.
Rare kwast ben je en heb je smeert hem vast wel als je iemand ontmoet die net zo schuimbekkend reageert op ieder tong80 topic. Dan word je jaloers. Leer mij SuperwormJim kennen.
Deze manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.
Niks tegen vers sperma. Maar andere mannen houden nu eenmaal van fris geschoren baarden.
Nu is het nog wachten tot je de baard in de keel krijgt en een andere man hem gaat smeren.
Rare kwast ben je en heb je smeert hem vast wel als je iemand ontmoet die net zo schuimbekkend reageert op ieder tong80 topic. Dan word je jaloers. Leer mij SuperwormJim kennen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nou boos dat ik in je topic reageer, tongetje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik moet ook lachen om de link die SwJ plaatste.
Maar als je dat al dagen lang doet en je mond wordt gesnoerd en niks leuks terug heb te zeggen hoor je in het keldertje.
gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je nou boos dat ik in je topic reageer, tongetje?
quote:
Haha pwnded die kut - Tong80quote:
zeg toch ook niet dat je iets verkeerds doet.... integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met wat? Ik doe niets verkeerds.
Hij raakt helemaal van slag en begint spontaan volzinnen uit te braken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je nou boos dat ik in je topic reageer, tongetje?
Als ie maar niet weer gaat huilen in FBquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij raakt helemaal van slag en begint spontaan volzinnen uit te braken.
Beat deze one linerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?
Een post van tong80 van meer dan één regel!!!!11 in ONZ11!!11!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |