Rond deze tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Rond welke tijd begonnen de rellen in Londen de afgelopen dagen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_'s-Hertogenbosch_december_2000quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die denken dat dit in Nederland gaat gebeuren, op zo'n schaal... right....
Zo lang er maar genoeg draagkracht voor is wel. Ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
woon bij Geuzenveld en Bos en Lommer, maar dit gaat nooit die kant op als daar in Engeland, oke een opstootje zal er heus wel eens wezen maar zo erg als daar nu dat geloof ik nooit dat het hier zou kunnen.
Ik woon bij de Weesperzijde dus opstootjes komen hier minder vaak voor maar je hoeft het nieuws maar in de gaten te houden of je weet wat er borrelt bij veel jongeren. De politie heeft dit ook door (in tegenstelling tot VK) en grijpt harder in. Denkt aan het schoten lossen bij overvallen, is een ontwikkeling die je in A'dam steeds vaker ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
woon bij Geuzenveld en Bos en Lommer, maar dit gaat nooit die kant op als daar in Engeland, oke een opstootje zal er heus wel eens wezen maar zo erg als daar nu dat geloof ik nooit dat het hier zou kunnen.
En om 20:00 binnen voor de warme prak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet verzamelen op het museumplein he! Daar zijn al genoeg evenementen volgens omwonenden.
Wat zijn Nederlanders toch ook lamballen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_'s-Hertogenbosch_december_2000
http://www.elsevier.nl/we(...)tse-probleemwijk.htm
niet op zo'n schaal nee..
Never nooit dat ik m'n kleren af zou geven aan zo'n stuk onkruid. Je mag jezelf wel iets harder opstellen dan zo het gewillige slachtoffer te spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
Forced to strip naked in the street: Shocking scenes as rioters steal clothes and rifle through bags as people make their way home
[ afbeelding ]
Humiliation: A young man is forced to strip to his underpants in the street, having apparently already handed his t-shirt and trainers to a looter. There were unconfirmed reports last night of victims being made to strip in Deptford, south London, and in Birmingham
Reports on Twitter claimed some people were being stripped, while another shocking video shows a bleeding teenager being robbed in broad daylight by lawless thugs who pretend to help him to his feet.
On Twitter, numerous posters claimed there had been incidents of people being stripped naked in Birmingham, although the reports are unsubstantiated.
Ah ik zie dat het plan voor 20.00 museumplein wel degelijk aanslaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
En om 20:00 binnen voor de warme prak.
Zal ik vanavond even langskomen met een mes en je verzoeken je kleren in te leveren...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Never nooit dat ik m'n kleren af zou geven aan zo'n stuk onkruid. Je mag jezelf wel iets harder opstellen dan zo het gewillige slachtoffer te spelen
Ze hebben natuurlijk wel veel drank verzameld gisteren en dat vertraagt de boel waarschijnlijk.quote:
Je bent gestoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:39 schreef Pipo1234 het volgende:
Laten we hopen dat het gebeurd. Misschien raken we dan dit schijtkabinet kwijt. We hadden nog beter de Nazi's als regering kunnen hebben.
Moord? Je kan met goed fatsoen natuurlijk niet van een moord spreken als het gewoon neerkomt op noodweer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
Raar van de mensen dat ze rellen plegen na 1 moord door de politie. Alsof de politie zo duivels is wanneer 1 iemand door de politie vermoord wordt.
Je gaat je gang maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Zal ik vanavond even langskomen met een mes en je verzoeken je kleren in te leveren...
Hear hear.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Never nooit dat ik m'n kleren af zou geven aan zo'n stuk onkruid. Je mag jezelf wel iets harder opstellen dan zo het gewillige slachtoffer te spelen
Wat is dat voor spul wat je rookt? Ik zou niet meer nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders toch ook lamballen.Dat is al eens bewijzen in 1940 toen de Duitsers letterlijk werden uitgenodigd. Dit soort relletjes bewijzen het wederom.
Pas 138 keer voorbij gekomen deze grapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Spaans complot dit. Door al dit is de oefenwedstrijd tegen Engeland afgelast en kunnen we niet meer de nr 1 positie pakken op de FIFA wereld ranglijst.
denk niet alleen in Amsterdam, heel nederland wordt harder en harder en als ze het niet de kop indrukken en van die lage straffen uitdelen wordt het alleen maar erger. je hoort ook niet anders dat ze bejaarde van over de 80 overvallen en martelen echt hoe kan je als mens zoiets een ander mens aan doen, wordt er ook wel verdrietig van dat de maatschappij zo hard wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik woon bij de Weesperzijde dus opstootjes komen hier minder vaak voor maar je hoeft het nieuws maar in de gaten te houden of je weet wat er borrelt bij veel jongeren. De politie heeft dit ook door (in tegenstelling tot VK) en grijpt harder in. Denkt aan het schoten lossen bij overvallen, is een ontwikkeling die je in A'dam steeds vaker ziet.
Mja, als je nooit buiten komt is de kans dat het een internetheld overkomt vrij klein.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Er worden in ieder geval relletjes gemeld in West Bromwich (BBC).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef MrJones het volgende:
Ik durf de weddenschap wel aan dat er weinig substantiële rellen in Londen zullen zijn vanavond. Net zo min als bij de doemdenkers ligt daar geen grondige wetenschappelijke analyse aan ten grondslag. Just a feeling.
Ben daar maar niet te zeker van, tot nu toe is het signaal vanuit de politie: ga vooral je gang. Totdat er hardhandig opgetreden wordt blijven ze lekker stelen en rellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef MrJones het volgende:
Ik durf de weddenschap wel aan dat er weinig substantiële rellen in Londen zullen zijn vanavond. Net zo min als bij de doemdenkers ligt daar geen grondige wetenschappelijke analyse aan ten grondslag. Just a feeling.
Jaja een complot door Filips II om de protestantse queen Elizabeth te pakken??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Spaans complot dit. Door al dit is de oefenwedstrijd tegen Engeland afgelast en kunnen we niet meer de nr 1 positie pakken op de FIFA wereld ranglijst.
Helaas is het m.i. wel nodig. Dat en anderzijds zoveel mogelijk de armoe tegen proberen te gaan en mensen betrokken maken/houden bij hun eigen buurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk niet alleen in Amsterdam, heel nederland wordt harder en harder en als ze het niet de kop indrukken en van die lage straffen uitdelen wordt het alleen maar erger. je hoort ook niet anders dat ze bejaarde van over de 80 overvallen en martelen echt hoe kan je als mens zoiets een ander mens aan doen, wordt er ook wel verdrietig van dat de maatschappij zo hard wordt.
nou nu maar weer terug naar Londen.
Het lijkt me niet dat het 1 vs 1 was. Hij had vast nog wel wat vriendjes achter de camera staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat "internetheld" verhaal weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mja, als je nooit buiten komt is de kans dat het een internetheld overkomt vrij klein.
Voor mensen die wel buiten komen is het soms verstandiger om je niet teveel te verzetten tegen een enorme overmacht, wil je levend thuis komen.
En dat is de oorzaak van veel maatschappelijk problemen. Met andere woorden onze overheid heeft zijn prioriteiten niet op orde en scheept de burgers met veel problemen op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Helaas is het m.i. wel nodig. Dat en anderzijds zoveel mogelijk de armoe tegen proberen te gaan en mensen betrokken maken/houden bij hun eigen buurt.
Veel ellende die je nu ziet is afkomstig van mensen die weinig tot geen binding hebben met nederland/hun eigen buurt.
Vraag me af wie de foto heeft genomen. Je verwacht dat ze die meteen jatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat het 1 vs 1 was. Hij had vast nog wel wat vriendjes achter de camera staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |