Het is natuurlijk wel een beetje raar dat Blackberry zo snel samenwerkt met de overheid ....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:27 schreef Disana het volgende:
RIM (Blackberry) wordt ook bedreigd:
[..]
http://gawker.com/5829069(...)g-with-london-police
Was bekend. Zou namelijk "inhumaan" zijn, zo bedachten ze in de jaren zestig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:28 schreef Intrepidity het volgende:
Lees net op twitter dat London niet eens waterkanonnen heeft. Niet eens in de wijde omtrek. Alleen in Noord-Ierland staan die dingen. Dus waterkanonnen inzetten is nauwelijks een optie.
De buit moet ook verdeeld worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef larry_flynt het volgende:
Het blijft toch allemaal wel rustig nu...
Vind het niet raar. BB krijgt veel kritiek en probeert zo een goede naam te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje raar dat Blackberry zo snel samenwerkt met de overheid ....
Of ben ik de enige die dat raar vindt.
Er is niets inhumaan aan opties openhouden. Oorlogswapens zijn ook inhumaan, maar ik mag hopen dat het VK er daar ook wel wat van heeft, just in case.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was bekend. Zou namelijk "inhumaan" zijn, zo bedachten ze in de jaren zestig.
Ja ik vind het ook opmerkelijk. Maar wel verstandig. Je wilt geen crimineeltjes als klant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje raar dat Blackberry zo snel samenwerkt met de overheid ....
Of ben ik de enige die dat raar vindt.
Zoiets gebeurd niet in Nederland. Zo soort volk zijn wij niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef Pipo1234 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer er in Nederland rellen uitbreken. Is niet zo ver van Londen en er is genoeg voedingsbodem aanwezig. Zal wel grappig zijn. Die rellen komen natuurlijk allemaal voort uit onvrede over de levensstandaard van de armen/minderheden. Het is een kwestie van tijd voordat het in Nederland ook gebeurd...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef Pipo1234 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer er in Nederland rellen uitbreken. Is niet zo ver van Londen en er is genoeg voedingsbodem aanwezig. Zal wel grappig zijn.
Rly? Kijk eens in de bijlmer rond zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd niet in Nederland. Zo soort volk zijn wij niet.
Het is dan ook de import die losgaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
"They are getting a bit carried away but at least they enjoyed their time on the telly."quote:
Wij Hollanders niet misschien. Ben je wel eens in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid c.q. gerel houdt het journaal tenminste boeiend. Er is op het moment niet echt een interessant conflict gaande...quote:
dat hoop ik echt niet, in Nederland heerst ook armoede maar zoals daar, daar is het verschil arm en rijk veel groter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef Pipo1234 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer er in Nederland rellen uitbreken. Is niet zo ver van Londen en er is genoeg voedingsbodem aanwezig. Zal wel grappig zijn. Die rellen komen natuurlijk allemaal voort uit onvrede over de levensstandaard van de armen/minderheden. Het is een kwestie van tijd voordat het in Nederland ook gebeurd...
Ik denk dat je daar nog van terug zult komen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Daar gaan we weer ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is dan ook de import die losgaat
Vast wel, maar die gebruik je niet tegen je eigen volk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef Intrepidity het volgende:
Oorlogswapens zijn ook inhumaan, maar ik mag hopen dat het VK er daar ook wel wat van heeft, just in case.
De hele tijd lullen over de waarheid, gaan we weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |