ik poste helemaal niet dat ik bijna vakantie heb. Nooit gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe vaak postte jij dat wel niet toen ik nog moest werken?
limburg heeft zo nu en dan ook voordelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hier en Utrecht regent het anders.
Ja wat een sip weer hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hier en Utrecht regent het anders.
Welke zon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
schijnt de zon eens moet ik zo gaan werken. kut nederland
vooral de eerste zaterdag van de vierdaagsequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:14 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja wat een sip weer hier
gelukkig schijnt in Nijmegen altijd de zon
Jawel maar ik heb 3 herkansingen over 2 weken. Daarom ben ik vanaf nu ook al helemaal niet meer online te vinden. Maargoed, dat was toch al zelden.quote:
Nu hier nog minder online.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb 3 herkansingen over 2 weken. Daarom ben ik vanaf nu ook al helemaal niet meer online te vinden. Maargoed, dat was toch al zelden.
Ja, dat heet soggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nu hier nog minder online.
Wat was dat genietenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral de eerste zaterdag van de vierdaagse
hehe nice onequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Parvus het volgende:
Zo klopt het topic toch iets meer met de titel
Waarom staat Heineken tussen al dat lekkere bier?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat een eckte man elk bier zuipt dat voor handen is behalve maltbier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom staat Heineken tussen al dat lekkere bier?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight om 6 uur toch nog met wat maten naar zeeland om te gaan zeilen en bier te zuipen en 16 jarige sletjes te regelen op Renesse
Nog erger:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat een eckte man elk bier zuipt dat voor handen is behalve maltbier.
quote:
Dat is de nieuwe jillz dus dat is vrouwendrank dus daar hoef je geen rekening mee te houden.quote:
Laat pot4toe het maar niet horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe jillz dus dat is vrouwendrank dus daar hoef je geen rekening mee te houden.
Hij zit bij het corps dus dat is toch al een beetje gay.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat pot4toe het maar niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |