En nu snel die glazen bestellen voordat je te laat bent voor de aanbieding Wax. Snel! Snel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooooooooooohhhhh ik heb 't door.
Ja naaaahhhh! Ik wilde net klikken, zit nu vast aan de batterijenset.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef Steve het volgende:
[..]
En nu snel die glazen bestellen voordat je te laat bent voor de aanbieding Wax. Snel! Snel!
Het is echt helemaal niks tot nuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
jezus, 90 euro voor dit normaal, en nu 20?
Het is een verrassing wat komt, het zijn de restjes van afgelopen maanden wat weg moet. De afdankertjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naaaahhhh! Ik wilde net klikken, zit nu vast aan de batterijenset.
Komt er ook nog een product waar ik ze in kan stoppen?
Ja, dat is het probleem dus: Leuke aanbiedingen waar je niets aan hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh die oordopjes zijn wel ok mitssss ik niet al een goed stel had.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe is het met jullie?
Heb zelf zes weken in een ziekenhuisn gelegen, ben aangereden door een paarse Ferrari die op aardgas liep en tussentijds nog op straat gezworven omdat ik minderjarig bleek te zijn en toen was er een oma die zei dat ze van de psychiatrie was...
Och arme hier ben je veilig!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe is het met jullie?
Heb zelf zes weken in een ziekenhuisn gelegen, ben aangereden door een paarse Ferrari die op aardgas liep en tussentijds nog op straat gezworven omdat ik minderjarig bleek te zijn en toen was er een oma die zei dat ze van de psychiatrie was...
En we steunen je en geloven je!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Gelukkig maar. Ik ervaar dit ook als een veilige haven waar ik alles kan vertellen omdat toch alleen maar jullie alleen dit allemaal lezen.
Gelukkig, dankje. >.<quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En we steunen je en geloven je!
Dat is art. 612.8: negeren van informatie, 5 jr max.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Steve het volgende:
Oh wee als Lasco niet gaat reageren op die lijst trouwens. [ afbeelding ]
Dan zal ik hem slaan okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Steve het volgende:
Oh wee als Lasco niet gaat reageren op die lijst trouwens. [ afbeelding ]
Nee joh gaan nog uren doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrr.... voor mij is het al behoorlijk bedtijd.
Slaap lekker!![]()
Heb ik al wel eerder gedaan. >.> maar kan nu toch niet slapen ...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Handig zo vlak voor een examen, kun je je ook niet verslapen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb ik al wel eerder gedaan. >.> maar kan nu toch niet slapen ...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
"hopelijk doe je dat niet bij mij als je een keer boos bent" Zei hij, nadat ik had verteld dat ik iemand in z'n hand had gestoken met een passer nadat die gene midden in een klas met mensen ongevraagd een vinger in m'n achterste had gestoken en een hand in de voorkant van m'n broek had zitten.
>.>
Maar denk dat ik ook eens een keertje moet gaan stoppen met mijn leven te delen met m'n vriendje, ik bedoel, ik ga het wel opkroppen en word net als m'n pa een dikke gestreste chagrijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |