"Waar zijn de helikopters?"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Ik wil 'm alleen kijken met mensen die dat ook eng vinden.Dus niet met Yuri.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was best schattig/zielig. Natuurlijk een hoop herkenbaarheid in die (iedere coming out) film. Laat aan mij wel zien dat ie er echt mee zit en worstelt. Stelt mij ook wel gerust als ie dan zegt: Steeph, dit is echt zoveel meer dan gewoon even proberen.
Hopsa. Onzekerheden de deur uit
"Wanneer trekt ie z'n kleren uit?"quote:
Ik word altijd wakker van d/t fouten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben gewoon door allemaal telefoontjes en berichtjes heen geslapen ! Normaal wordt ik al wakker van het licht alleen
Leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker van d/t fouten.
Nee, ik heb zo nooit een fatsoenlijke nachtrust.quote:
Och armequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo nooit een fatsoenlijke nachtrust.
ben je gerimpeld nu?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo nooit een fatsoenlijke nachtrust.
Nee, alles is nog lekker strak.quote:
We moeten al zo veel doorstaan dat een beetje zon wel welkom is jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Alleen Brabanders verdienen de zon, denk ik.
Inderdaad! Beetje compensatie mag wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We moeten al zo veel doorstaan dat een beetje zon wel welkom is ja.
Je was aan het googlen?quote:
O is dat 'tquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat krijg je met een lang lijf he, dan staat alles strakgespannen.
Het is echt lekker buiten jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Alleen Brabanders verdienen de zon, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |