dat weet ik niet, ik weet wel wat je plannen voor vrijdag zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat gaan mijn plannen voor morgen worden?
werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik weet wel wat je plannen voor vrijdag zijn
Puur theoretisch gezien wel, maar dan wel een uitgeklede variant.quote:
[Vind ik leuk]quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Steve het volgende:
Ik ben me echt een paar keer helemaal wezenloos geschrokken bij Paranormal Activity 2.![]()
.
Snap ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Steve het volgende:
Ik ben me echt een paar keer helemaal wezenloos geschrokken bij Paranormal Activity 2.![]()
.
Ja inderdaad! Dat einde ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Snap ik. Vond je ook niet dat die film best goed om PA1 heengevouwen was?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van filmweetjes. Als ik een film gezien heb moet ik ook altijd de trivia op imdb lezen.
Ik lees vaak die discussies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van filmweetjes. Als ik een film gezien heb moet ik ook altijd de trivia op imdb lezen.
Ik ook als er interessante dingen besproken worden. Maar ik ben slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees vaak die discussies.
Die '100 THINGS I LEARNED WHILE WATCHING [...]' zijn vaak ook wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook als er interessante dingen besproken worden. Maar ik ben slapen.
Doei gast.quote:
Vijf.quote:
Ja was best schattig/zielig. Natuurlijk een hoop herkenbaarheid in die (iedere coming out) film. Laat aan mij wel zien dat ie er echt mee zit en worstelt. Stelt mij ook wel gerust als ie dan zegt: Steeph, dit is echt zoveel meer dan gewoon even proberen.quote:
Geen gaydinay toch? Hij durfde toch niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik weet wel wat je plannen voor vrijdag zijn
Jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef Steve het volgende:
Ik lees dat deel 3 wordt geregisseerd door de regisseurs van Catfish..
Dat vind ik toch altijd wel leuke weetjes..
Ik heb PA1 op dvd, maar PA2 nog steeds niet gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. Vond je ook niet dat die film best goed om PA1 heengevouwen was?
Niet als je alleen bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb PA1 op dvd, maar PA2 nog steeds niet gezien.
Toch maar eens doen dan!
Ik sprak het niet uit...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen gaydinay toch? Hij durfde toch niet?
Juist als je alleen bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als je alleen bent. Tenminste, dat zou ik zelf nooit doen
.
Ik vind dat echt te engquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Juist als je alleen bent.. In het donker op je bed. Dan werkt zo'n het best voor me.
.
Niet met van die mensen die de hele tijd gaan kletsen en zo... en dan achteraf klagen dat de film helemala niet eng wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te eng, dan doe ik geen oog dicht
. Maar ik wil 'm alleen kijken met mensen die er serieus naar kijken zodat ik wel in de sfeer kan komen
.
"Waar zijn de helikopters?"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Ik wil 'm alleen kijken met mensen die dat ook eng vinden.Dus niet met Yuri.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was best schattig/zielig. Natuurlijk een hoop herkenbaarheid in die (iedere coming out) film. Laat aan mij wel zien dat ie er echt mee zit en worstelt. Stelt mij ook wel gerust als ie dan zegt: Steeph, dit is echt zoveel meer dan gewoon even proberen.
Hopsa. Onzekerheden de deur uit
"Wanneer trekt ie z'n kleren uit?"quote:
Ik word altijd wakker van d/t fouten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben gewoon door allemaal telefoontjes en berichtjes heen geslapen ! Normaal wordt ik al wakker van het licht alleen
Leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker van d/t fouten.
Nee, ik heb zo nooit een fatsoenlijke nachtrust.quote:
Och armequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo nooit een fatsoenlijke nachtrust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |