dat weet ik niet, ik weet wel wat je plannen voor vrijdag zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat gaan mijn plannen voor morgen worden?
werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik weet wel wat je plannen voor vrijdag zijn
Puur theoretisch gezien wel, maar dan wel een uitgeklede variant.quote:
[Vind ik leuk]quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Steve het volgende:
Ik ben me echt een paar keer helemaal wezenloos geschrokken bij Paranormal Activity 2.![]()
.
Snap ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Steve het volgende:
Ik ben me echt een paar keer helemaal wezenloos geschrokken bij Paranormal Activity 2.![]()
.
Ja inderdaad! Dat einde ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Snap ik. Vond je ook niet dat die film best goed om PA1 heengevouwen was?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van filmweetjes. Als ik een film gezien heb moet ik ook altijd de trivia op imdb lezen.
Ik lees vaak die discussies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van filmweetjes. Als ik een film gezien heb moet ik ook altijd de trivia op imdb lezen.
Ik ook als er interessante dingen besproken worden. Maar ik ben slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees vaak die discussies.
Die '100 THINGS I LEARNED WHILE WATCHING [...]' zijn vaak ook wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook als er interessante dingen besproken worden. Maar ik ben slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |