Gelukkig, dankje. >.<quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En we steunen je en geloven je!
Dat is art. 612.8: negeren van informatie, 5 jr max.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Steve het volgende:
Oh wee als Lasco niet gaat reageren op die lijst trouwens. [ afbeelding ]
Dan zal ik hem slaan okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Steve het volgende:
Oh wee als Lasco niet gaat reageren op die lijst trouwens. [ afbeelding ]
Dat wil ik zelf doen!quote:
Dat mag niet en bescherm ik hemquote:
Nee joh gaan nog uren doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrr.... voor mij is het al behoorlijk bedtijd.
Slaap lekker!![]()
Heb ik al wel eerder gedaan. >.> maar kan nu toch niet slapen ...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Handig zo vlak voor een examen, kun je je ook niet verslapen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb ik al wel eerder gedaan. >.> maar kan nu toch niet slapen ...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
"hopelijk doe je dat niet bij mij als je een keer boos bent" Zei hij, nadat ik had verteld dat ik iemand in z'n hand had gestoken met een passer nadat die gene midden in een klas met mensen ongevraagd een vinger in m'n achterste had gestoken en een hand in de voorkant van m'n broek had zitten.
>.>
Maar denk dat ik ook eens een keertje moet gaan stoppen met mijn leven te delen met m'n vriendje, ik bedoel, ik ga het wel opkroppen en word net als m'n pa een dikke gestreste chagrijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop