Wat zullen jouw BG's je straks met plezier beschermen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Die BG's zijn overdag niks waard, stomme mietjes die het zijn.
Natuurlijk. Iedereen houdt van me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zullen jouw BG's je straks met plezier beschermen.
Die duwen hem zachtjes in de leeuwen kooi en knijpen een oogje toequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zullen jouw BG's je straks met plezier beschermen.
ik zou jou niet beschermen hoor.. je zoekt t maar uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen houdt van me.
Je hebt me maar te beschermenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou jou niet beschermen hoor.. je zoekt t maar uit
Hij kan zichzelf wel bekend maken als bg zodat de mafia hem dood maakt. Tenzij jij mafia bent, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt me maar te beschermen. Bovendien hoeft een BG daar niks voor te doen, behalve bestaan
.
Als ik maffia ben kan ie zichzelf niet bekend makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf wel bekend maken als bg zodat de mafia hem dood maakt. Tenzij jij mafia bent, natuurlijk.
toch wel duidelijk dat jij het nu wordt denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb besloten om maar aan de computer te eten want ik wil verdorie het moment supreme niet missen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb besloten om maar aan de computer te eten want ik wil verdorie het moment supreme niet missen.
Volgens mijn weet de BM wie zijn BG isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik maffia ben kan ie zichzelf niet bekend maken?
hmzzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt me maar te beschermen. Bovendien hoeft een BG daar niks voor te doen, behalve bestaan
.
Ja maar vanaf 19.00 begint het spel pas echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch wel duidelijk dat jij het nu wordt denk ik
ja, 2 keer niet stemmenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz
kan een bg ook zelfmoord plegen?
Twee keer niet stemmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz
mja ik zit al in de fietskleding, ga dadelijk een rondje crossen door de duinen, even vluchten van het dorp voor de eerste mensen gelynched worden door de maffiaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar vanaf 19.00 begint het spel pas echt.
Hebben we ook een psycholoog als rol?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz
3? Eentje extra?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die krijgen straks alle drie een PM inderdaad
quote:
Oh dat scheelt alweerquote:
Met een hoop drama zelf het spel verlatenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Oh dat scheelt alweeral hoopte ik op iets spectaculairders
De BM en de BG's zijn 3 personen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef lynda het volgende:
[..]
3? Eentje extra?
lala bm + 2 bg's.. lees te snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |