Kutkind was een rol. Een stomme volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld hoor
Maar jouw penis wil andere penissen, en ik heb er ook geen gekweekt.quote:
Oh ja... bij het Zwarte Pietenspel tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kutkind was een rol. Een stomme volgens mij.
ik ben even niet online en nu dit? rare mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zit denk ik aan delen van Lynda ja.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me en wil dat het spel op gang komt.
Heb de OP al een keer of zes gelezen, FoBo's, profielen en PH's door zitten spitten.. Ja het mag beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me en wil dat het spel op gang komt.
Tjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom krijg ik bij lutte haar profiel dat ze niet bestaat
Omdat het nummer niet klopt! Maar als je nu gelijk heen wil kan je ook vanuit haar history wel naar haar profiel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom krijg ik bij lutte haar profiel dat ze niet bestaat
Je nummer staat verkeerd in de OPquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
Stiekem heb ik geen idee Knetter..Ook niet als je het met UserID doet?
wel als ik het via je post doe.. niet als ik het via de OP doequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
Stiekem heb ik geen idee Knetter..Ook niet als je het met UserID doet?
Oh al opgelost.
Ik verwacht het laatste half uurtje nog vuurwerk, dat is het wachten wel waardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het nummer niet klopt! Maar als je nu gelijk heen wil kan je ook vanuit haar history wel naar haar profiel.
Trouwens, nog zes kwartier tot we weer kunnen gaan wachten ja, dat schiet ook niet echt op
Vergeet de dokter niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even popjes! Met een beetje geluk heeft de maffia snel bedacht wie ze willen lynchen.. En staan om 20.00 de eerste lynches online!
Eeeeeerik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je nummer staat verkeerd in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |