SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik ben nog niet echt er aan begonnen. Lui enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog een (lang) mailtje van jou.
Kut TT.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Kutstudent het volgende:
YES IK HAD EEN LAPO!!! NU IS MIJN LEVEN COMPLEET
Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond/morgenquote:
Ja zeg, wat is dat nu weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt er aan begonnen. Lui enzo.
Laat maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond/morgen
Zolang je maar niet denkt dat ik niet meer van je houd
Nou, fijne dag nog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Kutstudent het volgende:
YES IK HAD EEN LAPO!!! NU IS MIJN LEVEN COMPLEET
Ja sorry, hitte ramadan laptop delen alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja zeg, wat is dat nu weer.
Ik heb wel een kut.quote:
Jeetje zeg vrouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat maarik wil geen stomme mail van jou!
Ja, dat is natuurlijk wel allemaal zo, maar ik wil leesvoer van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorry, hitte ramadan laptop delen alles.
[..]
Ik heb wel een kut.
Wordt je daarvoor geband? Het was niet eens serieus dat ik aan het hunten was of iets dergelijks.quote:
NIETS JONGEN TOON EEN BEETJE RESPECT VOOR DE MENSEN DIE MEEDOEN MET DE RAMADANquote:
Wil je een erotisch verhaal ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel allemaal zo, maar ik wil leesvoer van jou.
Nog anderhalfuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NIETS JONGEN TOON EEN BEETJE RESPECT VOOR DE MENSEN DIE MEEDOEN MET DE RAMADAN
Ehehehe.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je een erotisch verhaal ja?
Moblo is echt achterlijk daarin, moet ik idd toegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wordt je daarvoor geband? Het was niet eens serieus dat ik aan het hunten was of iets dergelijks.
Sowieso een note waard dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moblo is echt achterlijk daarin, moet ik idd toegevenze kan niks hebben, maar voor de rest KAN ze gezellig zijn
Eigenlijk zelfs crewbash, 2 weken dan maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso een note waard dit.
Waarvoor dan?quote:
Ik dacht om het aardiger enzo over te komen met een echte complimentje onderin enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso een note waard dit.
sklquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht om het aardiger enzo over te komen met een echte complimentje onderin enzo
Nouja kom zelf dan ook niet met dat voorstel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn gwn. Ik stuur wel een gewoon algemeen mailtje toch.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moblo is echt achterlijk daarin, moet ik idd toegevenze kan niks hebben, maar voor de rest KAN ze gezellig zijn
garpigquote:
jaquote:
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik wenste de beste jongen alleen ene fijne dag na het behalen van zo'n hoogtepunt
Hoe gaaf moet je leven wel niet zijn als dat de kers op de taart is![]()
griepgeilquote:
kk mag niet krijg je note enzoquote:
Mag kenser ook al niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kk mag niet krijg je note enzo
weeniequote:
Saaiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
mijn ouders die mij bruine bonen proberen voor te schotelen
de griep kenne ze krijge
nee, smerigquote:
Mijn jeugdmuziek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dat allemaal
dit is goeie muziek.
Forever is van de laatste cd geloof ik, die was wel vreselijk emo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, Papa Roach, nog zo'n fout emobandje waar ik vroeger naar geluisterd heb.
Behoorlijk emo.
tsja.. ik heb je iig nog nooit laten bannenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
En ik vroeg dat omdat het gebruikelijk is dat als ik die zwaai-smiley krijg van een mod ik dan binnen 3 minuten weg ben.
OKé, dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Hier ben ik naar een concert van geweest![]()
Ja, maar was wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
OKé, dat is wel heel erg.
Wat luister jij danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, niet zozeer met mij, zelfs ik ken Blink182, maar ik ben bejaard..
Piecesquote:
Niet specifiek een bepaald genre of een bepaalde bandquote:
Nee het is een Amerikaanse rockband die Christelijke muziek maakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
System of a Down harde bazen
Dat kan ik nog steeds waarderen.
papiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet pissen maar Marks zusje is op de wc
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, Papa Roach, nog zo'n fout emobandje waar ik vroeger naar geluisterd heb.
Behoorlijk emo.
Klopt.quote:
Zeker, ook de meeste scrobbles op last.fm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat is zo een mooi nummer hè.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THIS ONE IS DEDICATED TO ALL THE RAVERS IN THE NATION
Ik vind de muziek van midden jaren '00 samen met eind jaren '90 toch wel het chillst om op te clubben.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van midden jaren '00 samen met eind jaren '90 toch wel het chillst om op te clubben.De afgelopen 4 jaar is er echt niks boeiends meer uitgekomen.
Ik word oud.
Alles goed met Herion?quote:
Ja ookquote:
Wat voor kleren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja ook. Even wat kleding ingekocht vanmorgen en en nieuwe schooltas gehaald.
Van de wibra.quote:
Nee, Henk.quote:
Gaarne.quote:
Net een kapsalon besteld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver waarom gaat het hier altijd over seks?
Wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk, 2000 kC.
[..]
Gaat hij zn pimeltje laten zien?
2 T-shirts , een nette broek & een blouse. Nu alleen nog even ergens Al star schoenen scoren.quote:
MANNEN DRAGEN GEEN BLOUSE. DAT HEET EEN FUCKING OVERHEMD.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2 T-shirts , een nette broek & een blouse. Nu alleen nog even ergens Al star schoenen scoren.
Ik kan het wel hebben.quote:
Heel erg terechte klacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MANNEN DRAGEN GEEN BLOUSE. DAT HEET EEN FUCKING OVERHEMD.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel erg terechte klacht.
Jatoch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel erg terechte klacht.
Ik heb iets veel leukers voor je om te sabbelen.quote:
21 cm schoon aan de haak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb iets veel leukers voor je om te sabbelen.
goed omdat ik je nu spreekquote:
Ik zag het half en half voor me, zo'n vis aan de haak, en toen dacht ik, dat zullen we maar niet doen met m'n pielemans.quote:
Hij is toch gewoon op msn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed omdat ik je nu spreek
maar ik mis jordy
OMG u weirdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zag het half en half voor me, zo'n vis aan de haak, en toen dacht ik, dat zullen we maar niet doen met m'n pielemans.
Nee hoor, ik wil gewoon (meestal) dat er voorzichtig gedaan wordt met m'n speelgoed, en dat houdt in geen haakjes of aan toompjes sjorren.quote:
Ja jij neemt het zo serieus opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon (meestal) dat er voorzichtig gedaan wordt met m'n speelgoed, en dat houdt in geen haakjes of aan toompjes sjorren.
dat ding doet raar, ik weet dat hij geen telefoon heeft en hij zit sowieso niet thuis, dus kan wel lopen lullen, maar beetje zinloosquote:
Hoezo heeft iegeen telefoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ding doet raar, ik weet dat hij geen telefoon heeft en hij zit sowieso niet thuis, dus kan wel lopen lullen, maar beetje zinloos
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een heel lief meisje hoor
Wat een homo, hoe kan die nou geen fatsoenlijke oplader hebben?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft geen fatsoenlijke opladerOpladen doet hij met de computer, maar wat heeft die niet
je weet toch hoe jordy isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een homo, hoe kan die nou geen fatsoenlijke oplader hebben?
Achter de rits wel. Tussen de rits echter.quote:
Een privémeet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kom maar op een meet
[..]
Ja ....
pics van hoe het achter de rits toegaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Achter de rits wel. Tussen de rits echter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
pics van hoe het achter de rits toegaat?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag ook in Helmond met FTS erbij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Neeniet die Boodeze Boo:
[ afbeelding ]
Denk je dat dat leuk is ja?quote:
Ik ken Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat dat leuk is ja?Ik heb er binnenkort een GAM meet, dat wordt wel echt gruwelijk.
Eerder biefstuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
Boete voor ejaculeren in waterfles
Zal Kutstudent wel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
KLINKERBOTSING OMG MIJN MEISKE MIJN LEKKERDING HONNEPON VAN ME EN ALLES
Ja wtikveel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh alsof Helmond zo ver weg is
Weet je uberhaupt hoe hij eruit ziet?quote:
Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kwartier met de trein man. Waar kom jij vandaan dan?
Ja, anders doe ik toch niet zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe hij eruit ziet?
wtf is tinychat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, anders doe ik toch niet zo, zelfs getinychat met hem.
Je zegt net dat ik raar ben en nou mag ik niet raar doen.quote:
Baard scherenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wtf is tinychat?
Hij heeft trouwens z'n baard geschoren.![]()
De beunhaas.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik raar ben en nou mag ik niet raar doen.
Nope.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baard scheren![]()
Weet je niet wat tinychat is?
vwo en dan criminologie met mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat voor studie zal ik gaan doen dan.
zit allemaal tussen je orenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben te dom voor vwo tr00 story
en trommelvliesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee daar zitten beentjes en het slakkenhuis enzo en ofzo
voor mij twee jaar geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang geleden dat ik biologie had
Ik heb zijn laptop niet zo verneukt dat zijn laptop zijn eigen ingebouwde webcam niet meer herkentquote:
Zijn nieuwe laptop die hij net een week ofzo heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zijn laptop niet zo verneukt dat zijn laptop zijn eigen ingebouwde webcam niet meer herkent
Joaahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe laptop die hij net een week ofzo heeft?
ik weet niet meer hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ze nog niet eens gezien, maar over het algemeen vind ik allstars lelijk ja.
jij haterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ze nog niet eens gezien, maar over het algemeen vind ik allstars lelijk ja.
Nou moet je dus een nieuw excuus verzinnen om bij die kleine kinders in de buurt te mogen komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ieuwww nu kan ik niet meer zeggen dat ik de pabo doe, zo raar
fok! verkleint ze toch domboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey sukkeltje konden die foto's nog groterrrr
Mooi dekbed wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZEG DAT HET MOOI IS ANDERS KRIJG JE RUZIE MET ME
ik heb een broertje van driequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou moet je dus een nieuw excuus verzinnen om bij die kleine kinders in de buurt te mogen komen.
KK SUKKEL IK HEB HIER KANKERGRAF INTERNET GA JE ZO DOENquote:
ja nou had je maar thuis moeten blijven, bij mij bohquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KK SUKKEL IK HEB HIER KANKERGRAF INTERNET GA JE ZO DOEN
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg mijn respect voor jou groeit met de minuut![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |