SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik ben nog niet echt er aan begonnen. Lui enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog een (lang) mailtje van jou.
Kut TT.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Kutstudent het volgende:
YES IK HAD EEN LAPO!!! NU IS MIJN LEVEN COMPLEET
Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond/morgenquote:
Ja zeg, wat is dat nu weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt er aan begonnen. Lui enzo.
Laat maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond/morgen
Zolang je maar niet denkt dat ik niet meer van je houd
Nou, fijne dag nog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef Kutstudent het volgende:
YES IK HAD EEN LAPO!!! NU IS MIJN LEVEN COMPLEET
Ja sorry, hitte ramadan laptop delen alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja zeg, wat is dat nu weer.
Ik heb wel een kut.quote:
Jeetje zeg vrouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat maarik wil geen stomme mail van jou!
Ja, dat is natuurlijk wel allemaal zo, maar ik wil leesvoer van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorry, hitte ramadan laptop delen alles.
[..]
Ik heb wel een kut.
Wordt je daarvoor geband? Het was niet eens serieus dat ik aan het hunten was of iets dergelijks.quote:
NIETS JONGEN TOON EEN BEETJE RESPECT VOOR DE MENSEN DIE MEEDOEN MET DE RAMADANquote:
Wil je een erotisch verhaal ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel allemaal zo, maar ik wil leesvoer van jou.
Nog anderhalfuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NIETS JONGEN TOON EEN BEETJE RESPECT VOOR DE MENSEN DIE MEEDOEN MET DE RAMADAN
Ehehehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |