Epic, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef Mascio het volgende:
Had écht niet verwacht dat ik derde van de 500 zou zijn. Een heel leuke verrassing.
En.. hoe zijn de tentamens gegaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:46 schreef Franknfurter het volgende:
Gaat goed weer daar bij de SvJIk heb over 1 week tentamens, nog helemaal niks gedaan
Mijn tentamens zijn niet zo goed gegaan, maar mijn projecten welquote:Op maandag 18 juni 2012 10:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En.. hoe zijn de tentamens gegaan?
Ik moet nog ff een gewaarmerkte kopie vd voorlopige cijferlijst opsturen, echt fijn dat mijn school dat niet automatisch doet..
Nog ff blokken voor de herkansingen dus? Komt vast goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Mijn tentamens zijn niet zo goed gegaan, maar mijn projecten welVolgende week herkansingen en dan volgend jaar nog één vak doen om mijn P binnen te slepen.
Mascio, begin je nu pas met zoeken? Dat is echt een hel ja.
Omg tell me. Ik wil absoluut geen kamer in een studentenhuis met gedeelde badkamer enzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef Mascio het volgende:
Kamer zoeken staat gelijk aan hel op aarde.
Amersfoort kent gewoon rechtstreekse bussen naar de uithof hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef Mascio het volgende:
Als ik in Amersfoort ga wonen, ben ik nog een uur onderweg, en terugweg ook weer. Dat vind ik zonde. En ik ken eigenlijk helemaal niemand in Utrecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |