abonnement Unibet Coolblue
pi_113701694
Ezell heeft me gevonden :(
pi_113701708
Met de hulp van een ex-FOK!'er die Wessiej kent. _O-
  Redactie Games dinsdag 3 juli 2012 @ 01:02:25 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_113701731
Wat een faam, ik heb geen idee :P
.....Kennedy
pi_113701792
Dit is echt...


Tevens een ode aan Rellie_Rollie. _O_
pi_113701892
Mijn anonimiteit :( Gelukkig ga ik toch stoppen dus herkend zal ik niet worden haha :')
pi_113702054
:7
pi_114407362
Jeeeh officieel ingeschreven :) Beetje jammer dat ik met de introweek moet werken en waarschijnlijk geen vrij meer kan vragen. Aangezien de donderdag verplicht is hoop ik echt dat ik nog iets kan regelen met mn werk :P Alleen wel kut dat de roosters pas dan bekend zijn :{ 1 september loopt mn contract af dus moeten ze in augustus al aangeven of ik een vast contract krijg of dat ik weg moet. Dat is afhankelijk van of ik de donderdagavond kan werken :P En dat weet ik dan pas als ik het rooster heb ;(
pi_114408860
Ik krijg 25 juli pas bericht, omdat ze bij DUO iets gruwelijk verneukt hadden... Mijn cijferlijst een beetje kwijtmaken 'Oh, hij ligt hier nog in het postvakje' Volgens mij moet je echt een speciaal slag volk zijn om ambtenaar te kunnen worden. Overigens wel de bevestiging gekregen dat alles geregeld is.
pi_114411056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Mascio het volgende:
Ik krijg 25 juli pas bericht, omdat ze bij DUO iets gruwelijk verneukt hadden... Mijn cijferlijst een beetje kwijtmaken 'Oh, hij ligt hier nog in het postvakje' Volgens mij moet je echt een speciaal slag volk zijn om ambtenaar te kunnen worden. Overigens wel de bevestiging gekregen dat alles geregeld is.
Het zal allemaal toch eens in één keer goed gaan he :') Heb jij nog geluk dat je met de decentrale al door was! Als je afhankelijk zou zijn van de loting zou dat helemaal klote zijn.
pi_114414174
Voor de tweede keer uitgeloot, voor wat het waard was. Gelukkig ligt mijn toekomst hier niet :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:31:07 #261
340707 blaffende_visjes
na 3 dagen geen voer
pi_114698335
In de verkoop:

Sociale kaart van Nederland - ¤25,-

Schets van de Nederlandse samenleving - 25,-

En dat tijdschriftenboek dat je moet kopen van ¤40 ruim heb ik in de verkoop voor 29,95
Het is nooit geopend! Oke, 2 keer in gebladerd...

Dat betekent ongeveer ruim ¤10,- korting per boek! Dat is toch briljant?!

DM als je het wilt kopen.

Tschüs
pi_114751880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef blaffende_visjes het volgende:
In de verkoop:

Sociale kaart van Nederland - ¤25,-

Schets van de Nederlandse samenleving - 25,-

En dat tijdschriftenboek dat je moet kopen van ¤40 ruim heb ik in de verkoop voor 29,95
Het is nooit geopend! Oke, 2 keer in gebladerd...

Dat betekent ongeveer ruim ¤10,- korting per boek! Dat is toch briljant?!

DM als je het wilt kopen.

Tschüs
Misschien eens in V&A zetten?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:35:46 #263
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_115594957
Ik heb hier ook nog heel het pakket boeken liggen die we vorig jaar in het eerste jaar bij Fontys Tilburg gebruikten. Zal binnenkort eens de hele lijst hier neergooien, kunnen jullie vergelijken met de nieuwe boekenlijst.
pi_115595062
Iemand nog boeken? Prijzen zijn vraagprijzen :) [TK] Veel boeken voor de opleiding Journalistiek W'heim jaar 1 en 2
pi_115610566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef Lizan het volgende:
Iemand nog boeken? Prijzen zijn vraagprijzen :) [TK] Veel boeken voor de opleiding Journalistiek W'heim jaar 1 en 2
Geloof het of niet: een flink deel van de boekenlijst is alweer veranderd. Staan maar vier of vijf van de elf boeken tussen die jij aanbiedt.

Ik ben al voorzien trouwens. Bolbolbol.com tweedehands ;)
pi_115610693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Geloof het of niet: een flink deel van de boekenlijst is alweer veranderd. Staan maar vier of vijf van de elf boeken tussen die jij aanbiedt.

Ik ben al voorzien trouwens. Bolbolbol.com tweedehands ;)
Dat gokte ik al. Maar gek genoeg worden veel boeken ook bij andere opleidingen gebruikt, dus misschien dat ik ze toch nog kwijt raak :P Misschien had ik een andere titel moeten kiezen.

-edit-
Ik heb de lijst er bij gepakt, veel boeken komen toch nog wel overeen. Zijn er maar een paar uit die twee leerjaren die anders zijn. Misschien andere druk, dat wel, maar dat vind ik niet zo gek na drie jaar. En vaak maakt dat ook helemaal niks uit.
pi_115610825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Lizan het volgende:

[..]

Dat gokte ik al. Maar gek genoeg worden veel boeken ook bij andere opleidingen gebruikt, dus misschien dat ik ze toch nog kwijt raak :P Misschien had ik een andere titel moeten kiezen.
Nah, ik vind dat 'W'heim' juist altijd wel duidelijk. Twee boeken kocht ik trouwens wel bij een ex-student (geloof ik). Die waren bij Bol misgegaan.

Shit, nu moet ik ook editten: ik heb wel met de juiste drukken gewerkt. Vandaar ;).
pi_115610908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Nah, ik vind dat 'W'heim' juist altijd wel duidelijk. Twee boeken kocht ik trouwens wel bij een ex-student (geloof ik). Die waren bij Bol misgegaan.
Het tweede jaar heb ik ook alles bij Bol gekocht (ja veel van dit is al tweedehands :P), maar dat kostte veeel meer tijd dan mp gek genoeg. Duurde wel ff voordat ik alles bij elkaar had. Maar Bol heeft wel vaak meer dan mp.

op edit: ah ja dan klopt veel niet meer nee. Mijn ervaringen van medestudenten is dat het helemaal niks uitmaakt, heel veel studenten werkten met oudere drukken. Ik had alleen van wisselwerk een oudere druk, nooit last van gehad. Scheelt enorm veel geld.
pi_116672928
Nou, hoe bevalt de studie mensen? (Ik ben Mascio trouwens).
pi_126214125
Damn, ik moet dringend IEMAND interviewen want de professor waar ik mee zou spreken heeft afgezegd. Hoe pakken jullie dat aan? Wat voor mensen hebben interesse om aan eerstejaars een interview te geven waar ze geen fluit mee opschieten?
pi_126214798
Nou niemand wil dat dus :') Daar liep ik ook tegen aan vorig jaar. Blijven zoeken en blijven proberen is het enige wat werkt.

Als er trouwens in dit topic nog mensen zijn die boeken nodig hebben dan heb ik ze nog allemaal van het propedeusejaar.
pi_126216715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef Franknfurter het volgende:
Nou niemand wil dat dus :') Daar liep ik ook tegen aan vorig jaar. Blijven zoeken en blijven proberen is het enige wat werkt.

Als er trouwens in dit topic nog mensen zijn die boeken nodig hebben dan heb ik ze nog allemaal van het propedeusejaar.
Wat een onzin ook he. :( En als je uit wanhoop dan maar 'zomaar' iemand (onbekende artiest/bedrijf oid) interviewt dan is het weer onvoldoende journalistiek relevant. Natuurlijk is dat zo, maar het is haast onmogelijk iemand te vinden dus je moet wat.

Kan niet wachten tot het jaar erop zit, na het propedeuse jaar wordt het allemaal veel interessanter lijkt me.
pi_126217610
Wat is de opdracht precies? Misschien kan ik nog helpen :)
pi_126218435
Gewoon een interview met een journalistieke relevantie van 750 woorden!
  donderdag 13 april 2017 @ 11:47:37 #275
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170187747
Schop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')