twitter:ionutnicolae twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 16:13:278 police vans just passed by Regent's Street. There might be a new #londonriot coming close by. Guys, stay safe, stay inside reageer retweet
Ik zag hier gisteravond al een loslopend schaap rondlopen, dus pas op als je weg gaat!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Intrepidity het volgende:
Nog even snel boodschappen doen. Ik ben natuurlijk uiterst bang dat dit overslaat naar Nederland, en dan met name het achtergestelde Drenthe waar ik woon, en dat vanavond de lokale appie gesloopt wordt door relboeren.
Nou ik zie dus nu dat er al politie de straten optrekt dus...quote:
yfrog en tinypic is meer met mobieltjes gemaakt, flickr heeft toch een veel betere kwaliteit over het algemeen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom flickr? Ik ga voor yfrog of tinypic
twitter:SuBdeviant71 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 16:15:34manchester city centre being shut down now!!!!!! #londonriot reageer retweet
die mag weleens naar de kapperquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wat een freak die burgemeester van Londen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
die mag weleens naar de kapper
oh wacht, die is gesloopt
Blij dat ie terug is van zijn vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wat een freak die burgemeester van Londen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef StephanL het volgende:
twitter:ionutnicolae twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 16:13:278 police vans just passed by Regent's Street. There might be a new #londonriot coming close by. Guys, stay safe, stay inside reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
of hij sowieso wel is buiten komt.
is dat oog nou doorschotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je er nou van als je niet snel genoeg kan wegkomen.
quote:The Metropolitan police is preparing for "mass disorder" this evening, according to Vikram Dodd.
Risico van het vak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je er nou van als je niet snel genoeg kan wegkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |